Ads

23 Ağustos 2017 Çarşamba

Blade and Soul Black Tower 3. Boss Rehberi Devamı

Roller

  • 2 Yakın Çekiş Tankları:  Blade Master veya Kung Fu Master
  • 2 Aralığı Tankları: Force Master veya Summoner optimaldir, bunlar agrega bulundurmalarını sağlamak için en yüksek DPS insanlarınız olmalıdır (bu tanklar sürekli olarak 10 m üzerinde durmalıdır, buna göre teknik özellikler)
  • Antenler: Patronları doğru lazerlerin üzerine çalarlar bu insanlar sorumlu olmalıdır. Bu genelde tankın işi, hem melee hem de menzil, ancak herkes olabilir.
    • Assassinler, sanki önlerinde herhangi bir anten varmış gibi, sanki başlatma komut istemi Webbing'e dönüşüyor ve herhangi bir müttefiki kullanıcı web'e girerse anında patronu atıyor.

Dönme - Mızraklı General Moyun

Bu patron, iç taraftaki meydanın kenarında duracak olan bir tanka ihtiyaç duyuyor. Depo patrondan 10 metreye kadar yakınlaşırsa çevresindeki herkese büyük zararlar veren birkaç saniye boyunca etrafında bir AoE yaratacak ve ardından tanka iki sıra ateş atacak. Eğer melee iseniz, ranged tankınızdan dışarı çıkmamaya özen gösterin. Tüm saldırılar engellenebilir veya karşı kullanılabilir.
  1. Yangın Hattı:  Depoda bir dizi ateş çakar, Ember'i yığınlar. Kaçık olabilir.
  2. Üçlü Ateşbolcu: Tankta 3 ateş topu vurur, Ember yığınlar. Mermi direniş becerileri ile engellenebilir veya direnebilir.
  3. Sayaç Çevirme: Karşı  vurulduğunda mızraklarını etrafında döndürerek, tüm bloğundaki herkesin zarar görmesini ve Ember'ı büyük bir hasar için patlatmasını sağlayan karşı duruşa girer. Bu karşı duruş savunma molalarını istemeyecektir. Summoner's Flying Nettles / Briar Patch veya Assassin's Venom Swarm gibi savunma engelleme becerilerine maruz kalırsa, bu saldırıyı kullanmaz.

Dönme - Kalkan Genel Shuna

Bu patron, generali duvara doğru bakması gereken bir melee tankı gerektiriyor. Eğer tank 4m mesafedeyken patrondan uzaklaşırsa,  5 saniyelik "Bulwark" tutkunu kazanacak ve onu yenilmez kılacak ve maksimum sağlığının% 5'ine varan oranda iyileşecektir. Tüm saldırılar engellenebilir veya karşı kullanılabilir. Uzatılmış sınıflar 14m uzaklıktaki orta köşeye doğru ayakta kalabilir ve saldırılardan etkilenmez.
  1. Line of Ice:  Kalkanını zemine çarparak önüne doğrusal bir buz dalı oluşturur. Kaçık olabilir.
  2. Shield Swipe: Kalkanı  bir frontal AoE'de süpürür. Kaçık olabilir.
  3. Üçlü Şarj Edin : Koruyucuyu yere çarparak yakınında bulunan herkesi zararlı ve çarpıcı hale getirmeden önce kalkanını ön AoE'de üç kez sallayın. Üç atıştırma durdurulabilir.
  4. Kalkan Slam : Kalkanını toprağa çarparak çevresindeki herkesi tahrip eder ve dondurur. Birkaç saniye sonra, çevresindeki herkese zarar vererek onları yere atacak.

Parti Konumlandırma

Bu alan, kendi meydanlarında odanın karşı taraflarında iki patrondan oluşur ve partiyi her ikisine de eşit olarak bölüştürür.
Yakın dövüş tankının öncelikle Kalkan Genel Sekreteri ile etkileşime girdiğinden emin olun ya da Spear General'e saldıran ve saldırıya müsait olmayacak kişiyi toplayın.
Patronlar nişanlandıktan hemen sonra patron bölgesinin dışındaki her şey anında ölüm bölgesine dönüşür.  Herkes, takılmadan önce patron bölgesinin kenarında durmalı ve güvenli bölgeleri dışına çıkarmaya dikkat edin.
Yüksek DPS çalışanlarınızın çoğunu Shield General'e yaptırmanız tavsiye edilir. Bunun nedeni, tüm lazer mekaniğini doğru şekilde uygularsanız (Genel Bakış), Mızrak Genel'de hemen hemen hiç DPS'ye ihtiyaç duyulmaz. Daha az organize olan gruplar için, iki patron arasında% 30'luk bir HP tutarsızlığı son bulması nadir değildir.
Her iki patron da, ikisi de 1 HP'ye gelene kadar ölemiyor; ondan sonra bir kez daha vurmak onları vuracak. Bununla birlikte,% 1 HP'de bir mesaj "General Moyun / Shuna kontrolden çıktı" uyarısı verir ve CC'lere karşı bağışıklık kazanır ve AoE emisyonlarını kullanmaya başlayacak ve her ikisi de bir dakika içinde yenilmezse baskını silecektir. Sağlıkları azaldığında DPS'yi tuttuğunuzdan emin olun,  böylece ikisi de aynı anda ölürler.

Kırmızı / Mavi Lazerler

Bu mekanik Naryu Dökümhanesi'nden Rocnar'ınki ile aynı  şey.
Her dakika, bir mesaj "General Moyun / Shuna, davetsiz misafirlerin zayıf yönlerini analiz ediyor" uyarısında bulunuyor ve patron önlerinde dört kez 1-8 m tarayacak. Mücavi General, kavga başladıktan 45 saniye sonra başlayacak ve Shield General kavga başladıktan 75 saniye sonra başlayacak. Taramayla vuran herkes agro resetine sahip ve saniyede odağın% 50'sini kaybetmesine neden olan 10 saniye "Detect" debuff'u kazanır. Bu sırada patronlar sorumlu tutulabilir. Kırmızı bir lazer ve mavi lazer, kuzeyden veya güneyden ve rastgele bir sırayla dolaşacaktır. Her patron 6x çarpık ya da sersemletici olmalı ve kırmızı ya da mavi lazer üzerine yayılmalı ve diğer lazere dokunmalıdır. Lazerler sersemletir ve onlara dokunan oyunculara zarar verirler, ancak bunlar iframe yapılabilir veya üzerine atlanabilir. Aynı renkli lazerden kaçınma, ters renkli lazerle temas ettirmekten çok FAR daha önemlidir , bu yüzden emin olun.
Havayolunu yapan kişi olmak için her iki tarafa bir kişi atayın, bunlar tanklar olabilir. Melee antenin uzun süre uzamayacağından ve çok erken sona ermediğinden emin olmalıdır.
Mızrak Genel
  • Kırmızı Lazer ona 10 dakikalık bir "Yeniden şarj" yapıştıracak, 3 yığın bu öfkeye neden oluyor.
  • Mavi Lazer maksimum HP'nin% 5'ini ele alacak.
Kalkan Genel
  • Blue Laser, 90 saniyelik istiflenebilir "Yeniden şarj" merceği sağlayacak ve savunması büyük ölçüde artacaktır.
  • Kırmızı Lazer, her 2 saniyede bir yığın başına zamanla yaklaşık 100.000 hasar veren 90 saniyelik istiflenebilir "Aşırı ısınmış" debuff uygulayacak.
Not: Summoner'ın Doom'n'Bloom ve Ivy Poison, Force Master'ın Kısa Sigortası ve diğer zaman zararlı hasarları, Shield General'deki debuff'ların erkenden aşınmasına neden olur ve bu da yığını oluşturmaz. Kendinizi kızdırmak konusunda sıkıntı yaşıyorsanız, bunu önlemek için Summoners'ı Mızrak Generali'ne koyun, aksi takdirde mümkün olduğunca Kalkan Genel Müdürü'nün zamanla hasar görmesini önlemek için onlara haber verin.


Hızlı DPS Rehberi

Aralık menfezi agrega tutana kadar mızraklara vurmayın.
Patron taramaya başladığında, kuzeyden veya güneyden gelen lazerlere dikkat edin. Kalkan general kırmızı lazere dokunmalı ve mavi lazerin üzerinde durmalı ve mızrak generali mavi lazere dokunmalı ve kırmızı lazerin üzerinde olmalıdır. CC patronu lazerler onları dokunmadan önce ve patronu vurmayın, böylece doğru lazerin üzerine serilir.
Patronları neredeyse aynı anda öldürmek ya da sonunda öfkeliler.

Hızlı Tank Rehberi

BOSSE YAPMAYIN!
Melee Tank:  Sen kavga başlasın. Sırtınızı duvara doğru süzün. Taramayı ihmal ettiğinizden emin olun.
Range Tank:  Aggro çizmek için mümkün olduğunca zor patladı. 10 metreden daha yaklaşmayın. Ölüm bölgesinde sırtınızı tutun.

0 yorum:

Yorum Gönder