- tank
- 2-3 Robot Killer
- 1 Ana İşaretleyici (Robot Katili veya Tank ile aynı olamaz)
- 1 İkincil İşaretleyici (Ana İşaretçi ile aynı olamaz, bunun için önerilen tank)
Personel Slam: Önünde çarpmadan önce personelini döndürür, vurursa bayıltır (bloklaşabilir)
Atlama Slam: Atışıyla çalışan ekibinin tabanını yere çarpmadan önce atlar, ona yakın bir daire içinde çırpınamaz (engelsiz)
Ön + Arka Slam: Önünde çarptı, sonra arkasına vurursa vurur (bloklanabilir)
Spin: Onun etrafındaki herkesi çaldırmadan önce onun üstündeki personelini döndürür ve çalışanlarının etrafında sürekli olarak herkesi çaldırır. Tüm saldırı engellenebilir, ama tek bir vuruş seni mahveder.
Jab: Çalışanlarını önüne vurup, kimseyi vurarak öldürdü. (bloklanabilir)
Rotasyon: Personel Slam -> Atlama Slam -> Ön + Arka Slam -> Spin -> Jab
Eğer tank 9 metre veya daha uzak duruyorsa, Demir Maymun onlara atlar ve tıkanmaz bir etki alanı yaratır.
Özel Aşama 1:
Bir süre sonra (ikinci rotasyon sırasında), o merkeze atlayacaktır (zarar vermez) ve bir mesaj “Demir Maymun, Güçlendiricileri çalıştırır” ve üç Powertron robotunu 1: 30'da çağırır. 6:00 ve 10:30 pozisyonları ve en uzaktaki kişiye ateş etmelerini sağlayın, bu robot katillerinden biri olmalı ve diğer robot katillerin hepsinin yanında olması gerekir. Powertrons, patronuna sağlığının% 2'sini geri kazandıran bir elektrikli nabız vermeye çalışacak ve ölünceye kadar bunu yapmaya devam edecek.
Şimşek 3 kişiye kadar çıkacak, her bir kişiye “Elektrik Dalgalanması” vererek hareket hızını artıracak ve robotlara ve patronlara büyük bir hasar verecek. Eğer iki kişi varsa, ilk kişiye geri dönecek ve eğer bir kişi varsa, onlara sadece üç yığın verecektir.
Bir veya iki istifli her kişi, robotlara büyük bir ek hasar verecek, ancak üç istif, elektrik tamponunu "Jolt" a dönüştürecek, burada sadece ek bir hasar vermekle kalmayacak, aynı zamanda 30 saniye sonra sona erdiğinde de ölecekler. Robotları hızlıca öldürmek için şimşek paylaştığınızdan emin olun.
Şimşek ateşi çekildikten sonra, Demir Maymun göğsünü ve kükrerini döverek, odadaki herkese büyük hasarlar verir ve engelini kaldırır. Bunun için bir parti iframe kullanılmalıdır.
Kükremeden sonra, Demir Maymun, sanki birini arıyor, sanki 5 saniyelik bir bomba ile tankı işaretliyormuş gibi etrafa bakacak ve daha sonra en uzak kişiye atlayacak, engelin kaldırılması mümkün olmayan bir alanda atlayan herkesi yere vuracak. Bu saatli bomba en az hasara yol açıyor, ama hemen Elektrik Patlaması veya Jolt ile herkesi öldürecek.
Tank, atlayışı cezp etmek için herhangi bir robottan uzakta, odanın kenarında durmalıdır. Tank atlayıştan sonra çok hızlı bir şekilde patrondan uzaklaşmalı, bu yüzden robot katiller zaman bombalarına çarpmasınlar.
Atlayıştan sonra, Iron Monkey en uzaktaki kişiyi yakalayacak ve onları çarparak odaya fırlatmaya çalışacak. Bu, yakalanan kişilere agro düşüşüne neden olur, bunun tank olmadığından emin olun. Bunu durdurmak için 4x CC'd olmalı.
Kepçeden sonra Demir Maymun normal saldırı düzenine dönecek.
Özel Saldırı 2:
Özel Saldırı 1'den sonra yaklaşık bir tam rotasyon, Demir Maymun özel saldırıyı 2 başlatmak için tekrar merkeze atlayacaktır. Tekrar en uzaktaki kişiye ateş açacak, ancak bu sefer sadece ana işaretçi Jolt'u al. Bu, Robot Ölümcüsü'nün anında ölüm anında sonuçlanan Jolt'un üstündeki Elektrik Dalgalanma'yı istifleyemeyeceği bir Robot Katili olamaz. Tankı bir kez bomba ile tekrar işaretleyecektir, en uzaktaki kişiye atlamaktan önce, bu ana işaretleyici olmalıdır.
En uzaktaki kişiye atladığı zaman, yere metal bir direk bırakacak. Direk kısa bir süre elektrik çarpması veya Jolt ile herkesi öldüren 10 metrelik bir etki alanını çekecek. Daha sonra o noktadan en uzak kişiye (ikincil işaretleyici) atlar ve orada yere bir kutup bırakır. Son atlayışta hiçbir kutbu olmaksızın toplam 6 kez tekrar edecektir. Her bir kutup birbirinden en az 10 metre uzakta olmalıdır; Çok yakınlarsa patlayacak ve bir silme yapacaklar.
Atlar devrilir, onları iframe ettiğinizden emin olun veya tire becerisi kullanın.
6 atlayıştan sonra (son sıçrama ikincil işaretleyicide olmalıydı), Demir Maymun ondan en uzak kişiyi (ana işaretçi olmalı) alıp onları elektriklendirmeye çalışacak. Eğer Jolt'ları varsa, debuff kaldırılacak ve Iron Monkey'a% 12 oranında HP hasarı verecek ve birkaç saniye boyunca onu çıldırtacak. Eğer Jolt yoksa, yakalanan kişi ölecek.
Kepçeden sonra, Demir Maymun normal saldırı rotasyonuna devam edecek ve öldükçe tekrar tekrar özel saldırı aşamasını yapacak.
Normal Mod Farklılıkları:
- Mekanik fazların zamana dayalı olması yerine,% 70 ve% 30'da Özel Saldırı 1 ve% 65 ve% 25'te Özel Saldırı 2 yapacak.
İlk olarak aynı, devriye robotlarından kaçının ve yolunuza çıkan her şeyi öldürün. Koridorlar arasında bir miniboss var. Suguri
:
Normal HP: 13.915.000
Sert HP: 25,300,000
Enrage: 3:30
CC: 2x
Suguri, Desolate Tomb'un Demir Juggernaut'una denk savaşır. 80/60/40/20 HP'de bir mesaj, “Savunma Protokolü'nü Başlatmak - AŞAMA 1/2/3 / FİNAL SAHNE” uyarısında bulunur ve odanın ortasına doğru ilerler, savunmasız hale gelir ve iki Guardotron ve iki kişiyi çağırır. Oyunculara saldıracak ve patronu sırasıyla 12:00, 3:00, 6:00 ve 9:00 pozisyonlarında iyileştirecek olan Mendotronlar. İyileşmeyi önlemek için iyileşme ile başlayarak bu robotları hızlıca öldürün ve düşüp tekrar savunmasız hale gelecektir. Eğer onu savunmasız hale gelmeden önce başka bir eşiği geçerseniz, o aşamayı atlar.
Yoong:
Normal HP: 96,030,000
Sert HP: 174,600,000
Enrage: 11:10
CC: 4x
Saldırı:
Jabs: İki kısa jab, daha sonra sağ koluyla 180 derecelik bir kaydırma. Tüm bloklanabilir, cc değil.
Spin: Sol taraftaki ön tarafta, sonra 8 metre içinde herkese zarar verir, sonra 15 metre içinde herkese zarar verir ve geri döner. Her vuruş bloklanabilir. Bu saldırı tarafından geri çekilmek, işaretlemeyi bozabilir, bu yüzden son vuruşun engellenmesini veya iframe etmesini sağlayın.
Uppercut: Tankın arkasına çarpar, sonra kolunu çevirir ve 8 metre uzağa çarparak devasa bir hasara yol açar ve devirir. Engellenemez.
Double Punch: Yoong geri dönüyor, sonra tanka doğru büyük bir yumruk atıyor, arkasından bir tanesi arkasından geliyor, büyük hasara yol açıyor ve herkesi vuruyor. Unblockable. Bu saldırı tarafından geri çekilmek, işaretlemeyi bozabilir, bu yüzden son vuruşun engellenmesini veya iframe etmesini sağlayın.
Yoong, saldırılarının her biri arasında jabları değiştireceğinden başka bir modele sahip değil. Eğer Double Punch'ı bir Uppercut'a yaparsa, jab veya tire yapmaz.
Eğer tank 9 metre veya daha uzağa duruyorsa, Yoong ondan sonra vurduğu sıraya göre 6 mermiyi ateşliyor. Tank hala çok uzaksa, arkalarında kısa çizgiler var.
Renk Mekaniği:
Yoong'un 3 fazı vardır ve her fazda 3 adet zincir aydınlatması yapar, alanın etrafına 3 renkli ekler, 4:00, 8:00 ve 12:00, ve her bir fazda 2 renkli kalkan sağlar. İlk zincir ışıklandırmasından sonra ilk, ikincisi ise eklenir. Renkler faza bağlıdır.
Dövüş başladıktan kısa bir süre sonra, “Yoong, Güvenlik Sistemini aktive eder” uyarısında bulunur ve odanın köşelerindeki zemin panelleri mavi, sarı veya kırmızı yanar. Bunlar üç ekin doğacağı yer.
Bir dizi normal saldırıdan sonra, bir mesaj “Yoong bir Faz Kayması'nı başlatır” uyarısında bulunur ve Yoong ondan en uzaktaki kişiye atlar ve daha sonra en uzaktaki kişiye şimşek vurur. Bu şimşek, tıpkı Iron Monkey'inki gibi sıçrayabilir ve her bir kişiye kaç kez sıçradığını, ayrıca renklere dayanan bir debuff veya buff'ı esas alarak bir renk tutkunu verecektir. İstediğiniz renklerin dağılımı, faza bağlıdır.
1 Bounce = Mavi Faz Koruması, zamanla hasar verir
2 Bounces = Sarı Faz Koruması, Kurtarma'yı azaltır
3 Sıçrama = Kırmızı Faz Koruması, Saldırı Gücü
İlk yıldırımdan yaklaşık 30 saniye sonra, bir mesaj "Yoong Kalkanı aktive eder" uyarısında bulunur ve aynı renkli parıltıya girmeden, kendi etrafındaki ilk kalkanı oluşturacaktır. hasar. Aynı renkli parıltıya sahip olan kişiden on vuruş, kalkanı kaldıracaktır. Kalkan 15 saniye sonra bozulmazsa, Yoong kalkanı emecek ve sağlığının% 5'ini iyileştirecek ve hasarını artıran bir “Kalkan Emici” yığını alacaktır; 3 destede partiyi yutup silecek.
Kalkanı yarattıktan sonra Double Punch yapacak, sonra yumruklarını havaya kaldıracak ve etrafındaki elektriği düşürecek, hasara ve demonte olmaya neden olacak. Daha sonra güçlü bir slamın içine bir vakum yapar, CC bu.
İkinci bir sıçrama ve şimşek yapmadan önce, normal saldırı düzenine kısa bir süre devam edecektir. Bu, en uzak kişide sürekli bir elektrik çemberi çekerek ve sıçrama olmadan başka bir zincir yıldırımıyla hemen takip edilecek. Daha sonra bir mesaj “Yoong Titans'ı çağırır” ve üç renkli klonun kendiliğinden doğacağını bildirir.
Klonlar, rengi olarak aynı Renk Faz Koruması buffına sahip kişi tarafından saldırıya uğramış olmalıdır. Karşılık gelen rengi olmayan biri tarafından saldırıya uğrarsa, saldırgan hasar alır ve klon 5 saniyelik bir “Faz Koruması” tutkusu kazanır ve bu da% 75 oranında aldıkları zararı azaltır.
Eklendikten sonra, bir mesaj "Yoong bir Hedef seçer" uyarısında bulunur ve en yakın kişiyi işaretler, onlara vurur ve onları sersemletir ve bir Çift Yumruk yapar. Yoong sonra saldırganın kim olduğuna bakılmaksızın bir süreliğine bütün bu saldırılara odaklanacaktır; Tankın bunu aldığından emin ol.
Eklerden biri her aşamada rasgele renklendiğinden, her aşamayı önceden planlayamazsınız. Genel olarak, insanlara partide 12/34/5 (6) numaralı pozisyona göre görev verilir. Ancak gerekli olsalar da tahsis edilebilirler, eğer tank mümkünse ikinci kalkanı kırmak için gerekli olan renk verilmelidir.
Aşama 1:
ekler: mavi + sarı + herhangi bir
kalkan 1: mavi
kalkan 2: sarı
ilk yıldırım: 1 + 2 payı
ikinci yıldırım: 3 + 4 payı
Üçüncü yıldırım: Eğer rastgele eklemeler kırmızıysa, o zaman 5 tane yalnız olur, aksi takdirde 6 hisse.
Aşama 2:
Ekler: Mavi + Kırmızı + Herhangi bir
Kalkan 1: Kırmızı
Kalkan 2: Mavi
İlk yıldırım: 1 yalnız alır
İkinci yıldırım: 2 + 3 + 4 payı
Üçüncü yıldırım: rastgele ekle kırmızı ise, o zaman 5 yalnız alır, aksi takdirde 6 paylaşımları
Aşama 3:
Ekler: Sarı + Kırmızı + Herhangi bir
Kalkan 1: Sarı
Kalkan 2: Kırmızı
İlk yıldırım: 1 + 2 payı
İkinci yıldırım: 3 yalnız alır
Üçüncü yıldırım: Rastgele ekleme sarı ise, 6 5 ile paylaşır, aksi halde 5 yalnız alır .
İşaretleme karmaşıksa ve bir renk eksikse, Blade Master'ın Kanatlı Koruyucu gibi kalıcı bir iframe kullanmak, ekleri zarar vermeden öldürmenize izin verebilir.
Ekler renklerine göre özel bir saldırı yapmaya çalışacaklar ve özel saldırıya başladığında CC'able oluyorlar.
Mavi - Devam eden yıldırım düşüyor
Sarı - Vuruşlu saldırı
Kırmızı - Vakum
Mavi ve sarı olanlar çok önemli değil, fakat kırmızı eklemenin 2x CC olduğundan emin olun.
Ekler özel saldırılarını gerçekleştirdiğinde, patron ikinci kalkanını kuracaktır. Doğru rengi olan her kimse, kalkan sönene kadar patronu vurmalı, sonra da onların eklerine geri dönmelidir. Yoong, kalkanını yaptıktan birkaç saniye sonra elektrik çukurlarını tekrar atacak.
Tüm ekler 1 HP'deyken, patlayacak ve herkes 60 saniye boyunca “Self-Defense Chi” tutkunu kazanacak. Patlamalar eş zamanlı olmayacak. Patlamada Kuvvet Üstadı'nın Frost Kılıf veya Destroyer'in Demir Kaplaması kullanılmalı ve herkes üç parçanın kılıf kırılmadan önce patlamasına kadar beklemelidir.
Yoong, kalkanı çağırdıktan 20 saniye sonra, “Yoong, bir Havoc Attack'ı serbest bırakır” diye uyarır ve oda çapında bir slam gerçekleştirir. Ekler ölü değilse, o zaman bu bir anlık mendil olacaktır. Eğer ekler ölmüşse, Self-Defence Chi tutkunu sizi koruyacak ve 10 saniye boyunca% 150 Saldırı Gücü ve% 150 Kritik Hasarı verecektir. Havoc Attack'u gerçekleştirdikten birkaç saniye sonra bitecek.
İyileştiğinde, ellerini aşağıya indirmeden önce başını ve iniliğini kaldıracak, yavaşça genişleyen bir halka oluşturacak, iframe ya da atlayacaktır.
Daha sonra üç en uzaktaki insanlara bir elektrik çemberi çekecek, tankın arkasındaki çizgiyi
kesecek ve iki saldırıdan birini yapacak: Biri, en yakın 5 hedefe hizalı ve yumruk attığı ve son kişiyi kestiği bir dövüş dansı. isabet önemli hasara yol açıyor, ancak hepsi bloke edilebilir.
Diğeri ise Yoong'un 5 katını çarparak, her bir alanın büyüklüğünde ve hasar görerek genişlemesini engelliyor. Blade Master'ın Winged Protector'ı ya da Blade Dancer'ın Maelstrom'u var ya da sadece Yoong'dan kaçmak.
Özel saldırıyı bitirdiğinde, bir sonraki aşamaya başlar ve normal saldırı düzenine devam eder.
Normal Mod Farklılıkları:
- Yoong, fazları% 70 ve% 30'a kadar başlatmaz.
- Eğer 3 kalkanını emerse, sağlığının% 25'ini iyileştirir, ancak Silme yerine Yığınları Yığınlarını kaybeder.
- Eklemeyi zamanında öldürmemek, sadece Havoc Attack'ı, partiyi silmek yerine iframe olabilecek önemli bir hasar verir.
Transcendence Engine
Bu, 10 AP ile beşgen bir taş ve belirli bir elementin 75 elementel hasarı için 10 Void Fragments ile birlikte Göksel Havzası tüccarına kadar işlem yapılabilecek ender efsanevi bir düşüştür. Ayrıca düşebilecek son derece ender görülen bir versiyon da var.
Obsidian Gem
Bu mücevher, heptagonal kadar olan 3 alt kademe ile diğer taşlar gibi aktarılabilir.
Blackstone
Bu kayaçlar oldukça yaygındır ve Raven silahı sahnesi 7-9, Skyshatter Ring atılımları ve Awakened Skybreak Spire aksesuarlarının geliştirilmesi için kullanılır. Bu zindan için günlük, 10'u tek bir siyah taşa birleştirilebilen parçalar verir.
İlahi Grace Taş
Bunlardan 5'inin Ruh Rozetleri ile kaynaşması gerekiyor ve bu zindandan son derece nadir bir düşüş var.
Diabolical Relic Chest
Bu, düşmek için son derece nadir bir fırsattır ve Yeminli Kolye, Kader Yüzük, Sonsuzluk Kemeri veya Ölümsüzlük Küpesini içeren kutuların geleneksel versiyonunu içerebilir.
0 yorum:
Yorum Gönder