Ads

23 Ağustos 2017 Çarşamba

Blade and Soul Black Tower Rehberi 3. Boss,


Geceleme İmparatorları ve Generaller Moyun ve Shuna arasında, 2 ek ve 2 uzun koridor içeren bir oda izleyen bir anahtar var . Koridorları tamamlamamdaki bir anahtara sahipseniz, anahtardan birini kullanarak onları atlayabilirsiniz. Bütün baskınlar örneği bırakıp Moyun ve Shuna'yı yenemediyse koridorları tekrar temizlemelisin.
Chuanka benzeri iki ekibi öldür, eğer aggro tutucu 8 metreden daha uzakta durursa, ekler mermi atışlarını Dayanma becerileri ile engellenebilir.

Lusung

Emailleri öldü sonra, Lusung ile doğacaktır 25600000 HP ve 8x CC barlar . Kung Fu Master ile Force Master saldırıları arasında geçiş yapacaktır. At % 50 o ruh Ayrılması içine partinin yarısı gönderir, ancak Nightfall Imperators aksine onlar patronu ile etkileşime girebilir. Bir süre sonra bir saldırıya başlayacak , Soul Separation'ın dışındaki insanlara CC'yi seçmeleri gerekiyor (sadece CC uygulayabiliyorlar) ki bu da herkesin Soul Separation'tan çıkmasına neden olacak. Mağdura saldırı yapmadan önce onu öldürürseniz, Ruh Ayırımındaki herkes 30 saniye sonra ölecektir; Onlar sadece diriltebilirler.

Yollar

Lunsung yenilgisinden sonra iki tarafı bir yol aşağı, diğer aşağıya iki gönderin. Her giriş Devourer benzeri bir kalabalık tarafından korunuyor ve her oda Ebonfiends, Bonemask benzeri ve Terör benzeri düşmanları barındırıyor. Bir seferinde yalnızca bir büyük çete ile savaşmak zorunda kaldıkları için onları girişe çekin. Tüm çetelerin istismar edebileceği perma kökleri vardır, Force Masters Chill RMB'yi belirlemeli ve Summoners / Warlocks, tanklar köklü mafyanın arkasında dururken AoE köklerini belirtmelidir.
Her büyük mafya , kendisine yakın saniyede 4500 hasar veren 10 saniyelik "Zehirli Zehir" debuff'u uygular . Bir kerede çok sayıda çeteci ile savaşırsanız, tutkal yığını olacak, bu nedenle yalnızca bir ya da iki aynı anda dövüştüğünüzden emin olun. Khanda Vihar Antidotes debuff'ları kaldırmak için kullanılabilir.

Üçüncü Oda

Üçüncü odada, normal çetelerin hepsi öldükten sonra, Zaiwei Harabelerinin  Visara'sına  benzer bir miniboss , odanın sonunda 34,600,000 HP ve 8 x CC Barlar ile doğacak. Bir kez tutunduğunuzda, odanın karşı tarafında mor bir duvar görünür ve odaya geçmeye başlar. Bu ateş, dokunduğu herkesi öldürecek.
Her% 20 HP (% 80 /% 60 /% 40 /% 20) patron, herkesi yangın duvarını çıkaracak olan Soul Separation'a ya da Soul Separation'a gönderir. Odanın karşı tarafına ışınlanacak ve başka bir yangın duvarı onun bulunduğu yerde patlayacak. Patron tanka uzak ataklar atacağı ve büyük zararlı AOE'leri yere bırakacağı için tank sol ya da sağ duvara doğru hareket etmelidir. Uzak saldırılardan sonra, herkesi devirip, bunun için 8x Stuns veya Knockdown'ları koordine edecek bir AoE'yi şarj edecek.
Patron diğer tarafın patronu 1 HP'ye gelene kadar ölmez, ancak bir kere HP 1 isabet edince mor yangın kaybolur ve saldırı devam eder, öfke yoktur.

Beşinci Oda

Her iki tarafın beşinci ve son odağında çetelerin bulunmaması, Sogun's Lament'in Iruga'ya benzeyen son minibüs içermesi. Bu sahiptir 49100000 HP ve 3 dakika öfkelendirecek zamanlayıcı.

Uzaktaki sınıflar bu patronu dengelemelidir, çünkü eğer hedef uzakta ise mermileri atar ve Mermi Direnme becerileri arasında dönebilirler. Melee, agrega almadıklarından emin olmak için bir süre patrona dokunmaktan kaçınmalıdır, aksi halde patron sürekli altına düşecek bir AoE yapacaktır.
Alevli sopa topu, dört spawnörden birinden periyodik olarak çıkacaktır. Patronun iki tarafına da dokunursa, her iki taraf da silinir. Bir oyuncu onu engellemeden ona dokunursa öleceklerdir. Engelleme / karşı koyma / parlatma, topu yok edecek ve zamanla blokere 10 saniyelik bir hasar verecektir. Şu anda, yumurtlamadan sonra topların hareket etmediği bir hata var, bu mekanik göz ardı edilebilir.
At % 90,% 60 ve% 30 HP , miniboss, ruh Ayrılması içine saldırıya 6 en uzak insan göndermek bir Daze vakum yapmak ve daha sonra bir Nakavt AoE onun altında ve, güney, doğu renkli kuzey eklemek üretmeyecek Ve batı tarafları. Bu eklemeler, Iruga'ya benzer, ancak Daze için kırmızı bir renk ekleninceye karşılık gelen renkleriyle (Mavi = Stun, Yeşil = Knockdown, Kırmızı = Daze) 2 kat CC olmalıydı. Ruh ayrımındaki insanlar ateş alev toplarını göremezler veya CC ekler, bu nedenle CC-ers / blokörler bu eşiklerin en uzak insanlar olmamasını veya sadece patronu vurmamalarını sağlamalıdır.
Bütün eklemeler bir kez CC'd olduğunda, ruh ayrımı yapılan insanlar bundan çıkarılır. Ekler 30 saniye içinde CC'd edilmezse, ruh ayrımı yapan herkes ölecek.
Her iki miniboss da 1 HP'ye getirildiklerinde ölecek ve üçüncü patronun kapısı açılacaktır. Her biri koridorları atlamanıza izin veren tuşları bırakır, bunları gelecekteki çalışmalarda almaya dikkat edin.


Hızlı rehber

  • Eğer ruhunuzu ayırt etmezseniz, CC Lusung.
  • Büyük çetelerin hepsini birer birer öldürün.
  • Miniboss'a geldiğinizde, duvara karşı ayakta durun ve öldürün, iki taraf takas edincekini kovalayın ve sizi Soul Separation'a veya Soul Separation'a yerleştirin.
  • Koridorların patronunda, orbları ve CC'yi engelleyin ekler. Yeşil = KD, Mavi = Stun, Kırmızı = Daze.
  • Uzaktaysanız, ranged grupla birlikte durun ve tankı güvende tutmak için ranged korumalar arasında döndürün.

0 yorum:

Yorum Gönder