Bu savaş, Khanda Vihar hikayesinde görülen Soul Separation mekanik kullanmaya başladığı ve benzersiz beş patrondan oluştuğu için eşsizdir: Bak Taisun (gümüş), ana patron; Nok Jasung (yeşil), Hwang Gusung (sarı) ve Za Misung (mor), gerçek dünyada alt patronlar savaştı; Ve Bak Taisun'ın Phantom adlı bir başka alt patron da Soul Separation alanında savaştı.
Roller
- Her reel patron için bir tane olmak üzere 3 tank (Blade Master veya Kung Fu Master olmak zorunda değildir, yüksek dps'li biri aynı patrona isabet eden tek kişi olacaktır)
- 9 Ruh Ayırımı: Bu insanlar, savaş boyunca Ruh Ayırımına girip çıkacak, bir partide altı, diğer tarafta bir tane olacak.
rotasyon
Gerçek dünya patronlarının tümü, Parçalanmış Direklerin Taikhan'ından gelen saldırıları kullanarak aynı saldırı düzenine sahiptir : Su Topu / Kıvırma + Eğme -> 2x Geçiş -> 2x Geçiş + Slaç
Phantom, Taikhan'ın kapmak ve atışını içeren farklı bir saldırı düzenine sahiptir.
Depo patronlarından çok uzaklaşırsa, nişanlı olduklarından beri kendilerine saldıran ilk dört insana mermi atar.
Ruh Ayırımına Girme
(Not: Diğer yöntemlerin videolarını görebilirsiniz, bu en etkili yöntemdir)
Bu patron biraz garip, çünkü Bak Taisun'la doğrudan sonuna kadar savaşmazsın. Onu meşgul ettiğiniz zaman, onu gizleyecek ve dört patron yaratacak : gerçek dünyadaki üç renkli alt patronlar ve Ruh Ayırımında kendinden bir hayalet.
Üç gerçek dünya patronu, bölgelerden birinde renkli dairelerine gidecek. Yeşil kişi kuzeye, sarı olanı güneybatıya, mor olanı da güneydoğuya gidecek ve fantom, Ruh Ayırımında merkezinde kalacak. Bu patronun temel mekanikçisi Ruh Ayırımına giriyor ve çıkıyor.
Başlangıçta kendi çevrelerine atladıklarında bir mesaj "A Nightfall General, Soul Separation" ı çekiyor ve her gerçek patron başlangıçta toplam 6 olmak üzere Soul Separation'a girmek için iki kişi seçecek . Üç tankın her biri gerçek patronlarına saldırırken, diğer yandan da insanlar işaretleninceye kadar patronlara çarpmamak üzere 6 kişi merkezin etrafında durmalıdır .
UYARI: Orada Haberci veya Warlock başlangıç Ruh Separation yapıyor ise, onların Kedi / Thrall Bak Taisun aggro göndermek yok , ya da alt patronları insanları işaretlemek ve Ruh Ayrılması içine kimse göndermek başarısız olur. Böyle bir durumda, patron mücadelesini sıfırlayın ve baştan başlayın.
Daireye atladıktan sonra, patron onlar etrafında dolaşıyormuş gibi bir animasyon yapacak ve insanları Ruh Ayırması için işaretleyecektir. Bu animasyonu yaptıktan sonra herkes onlara vurabilir ve siyah çevrelerden saldırıyor olmalılar.
Her patron renklerinin "Annihilation" debuff'larını 2 saniyede bir yakın herkese istifade edecektir. Debuff'ların her yığını, Kurtarmayı% 1 azaltır, Pierce'inizi% 1 arttırır ve her yığın olduğunda 5,581 hasar verir. Desuffs, giymeden önce yalnızca 80 saniye sürer, ancak tek bir rengin 30 yığınına ulaşırsanız öleceksiniz.
Döner Patronlar
Bu mekanik, Sogun's Lament'ten Ken's & Gen'inki ile aynı şey.
Halklarına atıldıktan bir süre sonra (insanlar ilk kümede 20 yığın veya 20 saniye, ondan sonraki her biri 20 yığın veya 40 saniyeye ulaştığında), patron şu anki saldırılarını durduracak ve iyileşme animasyonuna geçecek ve 1 Tamamlandığında maksimum sağlığının yüzdesi ve bunu CC'lere kadar tekrar edecektir. Her biri 4x CC ile çalınmalı, zamanla bir antenle, Blade Master'ın Yükselen Falcon Move 2 veya 3'ü veya Assassin'in Webbing'i ile molona son vermediğinden emin olmalısın . Bir getup saldırısı yapacaklar, sonra saat yönünde atlayacaklar. İki patron aynı pedin ise, bir mesaj "Karanlık Çılgınlar ve [Nightfall General] ve [Nightfall General] HP'yi kurtarmaya" uyarır ve çift her 5 saniyede bir% 1 oranında sürekli iyileşir.
Bir sonraki renk geldiğinde, ona vuran tek kişi ruh ayrımı için bir işaret olmalıdır. Hayali haznesini tutacak ve onların Annihilation yığınlarını çıkartacak, bu noktada eğer tank / ruh ayırıcısı değilseniz, yedekten önce 4x darbeye başlamalıyız. Tanklar kapağı bağlamazsa olmamalıdır . Rahatsızlık düştükten sonra, ya vuran tek kişi işaretçiyse ve duruyorsa , en yüksek DPS kişisini ya da bakış animasyonuyla (tank hariç) ruh ayırma için en yakın kişiyi seçecektir Yeterince yakın, işaretli olduklarını garanti etmelidir . İşaretlendikten sonra, herkes Soul Separation'a geçtikçe vurmaya başlayabilir.
Ruh Ayırma Mekaniği
Ruh Ayırımında olduğunuzda her şeyi gerçek uzayda görebilirsiniz, ancak gerçek alan şeyler sizi göremiyor ve birbirleriyle etkileşim kuramıyor. Ortada, öldürmeniz gereken Bak Taisun'un Hayali olacak. Bununla birlikte, ruh ayrımına girmek size 90 saniyelik "Soul Separation" debuff verir, bir kez ölecek olursanız ölürsünüz.
Her 10 saniyede bir (genellikle üç saldırıdan sonra) bir mesaj "Bak Taisun'un Hayaleti en yakın olanları izliyor" uyarısı yapar ve fantom, ona en yakın üç insanı işaretleyerek bir bakış açısı yapacaktır. Bunlar, En Uzun Soul Ayırma sürecinde olan 3 kişi olmalıdır. Bir suikastçı iseniz, işareti almak gizliliğinizi kaldıracaktır, bu nedenle CC'yi denerken dikkatli olun. Başını beyaz bir top ile en yakın olanı işaretledikten sonra, saldırı rotasyonuna geri dönmeden önce maksimum sağlığının% 1'i kendine gelmeye çalışacak. Onu yere düşür (4 x KD) ve işaretli her birinin kendi dairelerine gitmesi gerekir (önceden belirlenir). Phantom, her bir işaretleyiciye atlamadan önce bir getup saldırısı yapacak ve onları gerçek dünyaya sürdürecek ve onlara yakın olan herkes 10 saniyede "Soul Healing" tutkunu kazanacak ve zaman içinde partiyi iyileştirerek, Annihilation debuff'u aşan kurtarma. Şut atmayın veya bir hareket beceri kullanmayın veya atlamayı önleyeceksiniz. Üç atlamadan sonra, merkeze geri atlayacak ve en yakın üç kişiyi işaretleyecek ve kendisini tekrar iyileştirmeye çalışacaktır.
Phantom'un iyileşmeye çalıştığı zaman daima devrilmesine gerek yoktur; Eğer onu stoke edersen atlamayacak ve rotasyonuna devam etmeyecek. İdeal olarak, Soul Separation grubu, stun ve knockdown'lar ile dönüşümlü olarak kullanılmalıdır.
Phantom öldüğünde, bir mesaj "Bak Taisun'un hayali yok edildi ve Nightfall General zayıfladı" diye uyarıldı ve herkes Ruh Ayırımından çıkarılınca kısa süre sonra dışarıdaki patronları devirip insanları Ruh Ayırımına sokmadı.
Bak Taisun ile Mücadele
Hayalet diğer üç patrondan önce öldürülse de , gerçek dünya patronları, hepsi 1 HP'ye düşene ve Hayalet öldükene kadar ölemezler ; Gerçek dünya patronları hala aktif bir şekilde saldırır ve iyileşmeye çalışır ve yine de CC'lere ihtiyaç duyar. Her alt patron öldürüldüğünde bir mesaj "Bak Taisun öfkelendi ve kendini açığa çıkardı " uyarısında bulundu ve ana patron odanın ortasında tekrar ortaya çıktı.
Enerjik zamanlayıcı, patron yoğunlaşıncaya kadar başlamıyor, öyleyse ölü olan herkesi canlandırın ve birbirine karışmadan önce iyileşin (merkezde birileri ölü kalırsa, patrona anında katletme bariyeri hala faal olacak gibi ölmeleri gerekir; Bir Assassin veya Soul Fighter var, ölü insanlarla aynı partiye koyuyorlar ve Ölüleri sırasıyla merkez dışına taşımak için Lotus of Escape ve Lotus'u Kaybetmelerini sağlıyorlar). Bu patronun mekanik özelliği yok, yalnızca basit saldırı rotasyonu. Onu 1 dakika içinde patlatın. Bunu başaramazsan ya da sıfırlarsan, 4 alt patronla baştan başlatmalısın.
Yüksek DPS Stratejisi - Soul Ayırma
6 kişiden fazla 60,000 + DPS, yüksek HP yeniden kazanımı gerektirir
Ruh Ayırma Grubunun DPS'si Fantom'u Ruh Ayırımının debuff'u sona ermeden önce (90 saniye) öldürecek kadar yüksekse, ruh ayrımının çıkışını / girilmesini göz ardı edebilir ve patronları patlatabilirsin. Dış patronlara knockdown ve stun ile aynı şeyler yapılır. İç patron, iyileşmeye çalışırken yere kapanmak yerine şaşkına dönmelidir.
Bu stratejinin çalışabilmesi için yüksek hasarın yanı sıra iyileştirilmiş bir iyileştirme sağlanamayacağı için iyi bir HP kurtarma işlemine ihtiyaç duymazsınız ve Yok etme debuff'ları yine de istif ederek kurtarma işleminizi azaltacak ve hasar verecektir.
Yüksek DPS Stratejisi - Gerçek Dünya
18 kişiden fazla 30.000 + DPS, Soul Separation için Yüksek DPS Stratejisi gerekir
Eğer gerçek dünyadaki patronların iyileşmesine zarar vermek için baskınınız yüksek DPS'ye sahipse, CCing'i tamamen görmezden gelmeyi seçebilir ve hepsini patlatabilir, sanki tüm patronlar saldırıya geçmez veya atlamazlar. Başka bir pedi ama her birkaç saniyede bir sürekli% 1 iyileşir. Annihilation yığınlar tehlikeli bir şekilde 30'a yaklaştığında, başka bir patrona geçmeniz yeterlidir.
Bu strateji aynı zamanda ilk Ruh Ayırımı grubunun Fantom'u patlatmasını gerektirir; çünkü dış patronlar Ruh Ayrımına ek insanlar gönderemezler.
Hızlı DPS Rehberi
6 ana Soul Separation insanı merkeze yakın duruyor. Tanklar patronların her birine çarptı. DPS, ruh ayrımı insanları ortaya çıkıncaya dek patronlara çarpmaz. Dış patronlar Koruma hakkına sahip olduklarında, onları devirirler. Sıradaki bir kişi sana fırladığında, depoyu kapana kadar vurmayın, sonra şok edin. İkincil ruh ayırma kişisine DPS sert olarak işaretlenene kadar bekleyin.
Hızlı Tank Rehberi
BOSSE YAPMAYIN!
Atanmış noktanızda durun. Patronun sana atladığında vur. Siyah çemberi uzak tutun. CC savunmasız olduğunda Knock down yapın.
0 yorum:
Yorum Gönder