Skybreak Spire'in her patronu haftalık görev sıfırlanana kadar haftada bir kez temizlenebilir (minimap saat simgesinde görülebilir, Kuzey Amerika'da Çarşamba günü saat 12.00'de ve Avrupa'da Çarşamba 06:00 UTC'de sıfırlanır); Haftalık limit, karakter durumunuzda, her biri 240 NCoin / Hongmoon Paraları için Hongmoon Mağazasından 10 Khanda Vihar Sıfırlaması ve envanterinizde 30 Altın ile haftada bir kez sıfırlanabilir .
Zindan, dört patronu için dört safhaya bölünmüştür ve sıfırlama işleminden önce her safhayı bir kez silebilirsiniz. Saldırılarınız ilk patronu (Venomsky Drake) öldürdüğünde, oyun ilerlemenizi işaretleyecek ve bir sonraki aşamayı tamamlamak için daha sonra ayrılıp geri dönmenize izin verecektir. Buna ek olarak, oyun baskınınıza bir "Zindan Numarası" verecek ve bu baskının tüm oyuncuları, sıfırlanana kadar sadece Zindan Numarasının üyeleriyle birlikte zindanına girip tamamlamak için kilitli. Birinci, ikinci veya üçüncü patronları kendi başınıza yapmadan tamamlamış biriyle girerseniz , oyunda o patronları zaten yapmış gibi gösterir, Sizi baskının Zindan Numarasına kilitleyecek ve sıfırlanana kadar onları öldürmeyi engelleyeceksiniz.
- Venomsky Drake haricinde, zindandaki düşmanlardan hiçbiri Destroyer, Phantom Blade Dancer tarafından Tutulabilir veya Summoner veya Kung Fu Master tarafından ele geçirilemez.
- Raven King'in cezalandırma saldırısı haricinde, patronların hiçbirinin görünür saldırı göstergeleri yok.
- Khanda Vihar: Bölüm 5
Kederli HikayelerDoğruluk: % 125
DPS: Tutarlı 20.000 (Patronlar 1 ve 2); Tutarlı 35.000 (Patron 3 ve 4); En az bir kişi patlamış 76.000 (Patron 4)
Soul Shields: Minimum 5 Midnight Skypetal Ovaları Efsaneviİdeal Raid Bileşimi:- 3x Tanklar (Blade Masters veya Kung Fu Masters)
- 4x Dövüş Ruh kullanıcısı (Kung Fu Master veya Assassin), her parti için bir tane
- Her parti için birer tane olmak üzere 4x Soulburn kullanıcıları (Warlock)
- 4 veya daha fazla Parti Iframe kullanıcısı (Blade Master / Blade Dancer, Force Master / Destroyer veya Assassin / Summoner), her parti için bir tane
- Her parti için bir tane olmak üzere 4 veya daha fazla şifacı (Soul Fighter veya Summoner)
Diğer:- 5 Altın ve 1 Zindan Antidotu için Yükseliş Tapınağında Wei Ido'dan satın alınan Khanda Vihar Antidotları, Venomsky Drake için şiddetle önerilir.
- Baskın için gerekmese dahi, sesli sohbeti şiddetle tavsiye ederiz.
- Yağmalama kuralının Master Looter olarak ayarlandığından emin olun
- Warlock'lar ve Summoner'ların alay spesifikasyonlarına (Gravity Well and Crouching Tiger Move 2) sahip olmadığından emin olun.
- Mümkün olduğunca çok FPS almak için CTRL F olmadan Midnight Skypetal Ovaları veya Dawn of Khanda Vihar'daki grafik ayarlarınızla uğraşmayın . Karakterleri görmek belirli roller ve durumlar için çok önemlidir.
Bu patron, Khanda Vihar'ın Şafağı'nın Meganura'sına benziyor , ancak mekanikte bazı önemli farklılıklar var. Meganura gibi, bu patron , delici statin etkilenmeyen tüm saldırılardan% 50 daha az hasar alır ; ancak mekanik tarafından karşılanır.
Roller
- Tank: Blade Master veya Kung Fu Master
- Buff Transporter: Force Master, Summoner veya Warlock en iyisidir, uzaktan saldırı yapan herkes bunu yapabilir. İnsanlar tam olarak nerede olduklarını görebilmek için bu kişiye işaretlenmelidir.
rotasyon
- 2x Head Swipes
- Yukarıya Başlı Salıncak (Havaya Neden Oldu) || Dil Saldırısı (engellenemez, 3 ikinci kök neden olur) || Atlama (Knockdown'a neden olur)
- Arka Kuyruk Slam || 3x Arka Kuyruk Tokmaklığı (Kaseden, son vuruş Knockdown'a neden olur)
Depo 11 metre veya daha fazla durursa , Venomsky Drake onlara atlayacak.
Parti iframeleri atlamada kullanılmalıdır. Venomsky Drake 3x Arka Kuyruk Attırmasını yaptığında, partiye büyük zarar vermesini önlemek için CC'd (Knockdown) olmalıydı . Summoners Power Pounce'ı kullanabilir ancak bir Destroyer / Blade Dancer , Grab / Phantom Grip'i kullanmamalıdır; çünkü bunlar patronun vurma yerini çok büyük bir mesafeye kaydırır.
Özel Döndürme
Akarlar ve Zehir Önleme
Patrona kapıldıktan kısa bir süre sonra "Venomsky Drake zehiri kesti" uyarısında bulunuyor ve patron her iki dakikada bir zehir yığını istifleyerek 10'a kadar yığın başlayacak . Küçük bir Zehirli Akar 7: 00'da patlayacak ve Dev Zehirli Akar 1: 00'da patlayacak. Depo 7:00 pozisyonunda depoya alınmalı ve partinin geri kalan kısmı patronun sol arka bacağındaki 1:00 pozisyonunda olmalıdır.
Küçük Akar sadece, başka hiç kimse onu vurmak gerekir tankı için ayrılmıştır. Depoda, patronun hasar azaltmasına karşı% 200 Saldırı Gücü kadar zehir bağışıklığı sağlayan 30 saniyelik "Mor Antidot" tutkunu verilecek. Depo, uzun bir animasyona sahip bir saldırıda kendisine vurmak (Blade Master) veya ona çizgi atmak ve patrona hızla geri dönmek için değişen bir beceri kullanmalıdır.
DPSing olan Blade Masters, Hongmoon Soaring Falcon Move 2'yi kullanmamalıdır çünkü patron ona çok yakınsa küçük akar vurabilir.
Dev Zehirli Akıya vuran tek kişi Yumuşak Taşıyıcı olmalı. Akarları vurduklarında, karakterlerinin etrafında geri sayım göstergesi olan 5 saniyelik bir buff yakalarlar. Bu merakın dolduğunda göstergenin bulunduğu yerde 5m kırmızı AOE görünecektir.
AoE'nin ortaya çıktığı zaman göstergenin yarıçapında olan herkes zehiri atacak ve onları "zehirlenmeye geçici bağışıklık kazandıran " bir "Kırmızı Antidot" veya "Mavi Antidot" tutkunu (rasgele belirlenmiş) alacaktır . Tutkallama uygulandığında zehir yığınları yoksa, anında ölürler.
15 saniye sonra, kırmızı meraklılar mavi tutkunlara, mavi meraklılar bir zehir yığını haline gelecek ve zehir tekrar yığınlanmaya başlayacak. Kırmızı daire 15 saniye sonra da mavi bir daireye dönüşecek ve 15 saniye sonra kaybolacaktır.
Büstiyerinizle eşleşen daireye girerseniz, +% 100 (çift) AP elde edersiniz. Tutkunuzun eşleşmediği bir daire içinde durursanız, -50% (yarı) AP elde edersiniz. Meraklıları olmayan bir çevrede durursan, hiçbir şey değişmez.
Buff Transporter Zamanlaması
Bıçak nakliyecisi, zehirli bağışıklık çevrelerini, insanların tanka yaptırmaları gereken zehir miktarını en aza indirgemek için mümkün olduğunca sorunsuz bir şekilde zamanlamalıdır.
- Bıçak nakliyecisi kırmızı tutkunu alırsa, mavi tutkunu 5 saniye bırakınca akete çarpması gerekir.
- Bıçak nakil aracı mavi tutkunu alırsa, 5 zehir yığınına ulaştıklarında akete çarpması gerekir (her 2 saniyede bir zehirli yığın).
Zehir yığınlarını kendiniz bir Khanda Vihar Antidotu ile de çıkarabilirsiniz, ancak dikkatli olun, eğer tutkal uygulandığında 0 zehirli yığınınız varsa, hemen öleceksiniz . 7-8 desteye ulaştığınızda panzehir kullanmak genellikle iyi bir fikirdir.
CC'leri ekle 90/60/30%
Venomsky Drake HP eşiklerini çarptığında, o kükreme olacaktır , yenilmez hale gelir ve merkeze atlamak , 12 yaşında 6 3 Bozuk Şaman ekler dört tane çağırma ederken ve içine güç çıkışına geçer arena ait 09:00 pozisyonları Venüsmky Drake. Bu eklemeler derhal 4 kat CC olmalı veya 5 saniye sonra silinmelidir.
Her bir eklentiyi devre dışı bırakmak için yeterli CC'lere sahip olacak şekilde ittifakı bölün. Her kişiyi belirli bir yumurtlama konumuna atayın . Baskın başlamadan önce herkesin KK'ye gitmesi gerektiği yerde durmalarını sağlayın, böylece nerede durmaları gerektiğini bilirler.
Çiçekler
/% 50 /% 20% 80
% 80 ve% 50 HP eşiklerinde, patron kükreyebilir ve 12: 00, 8: 00 veya 4: 00 pozisyonlarına atlayacaktır. Daha sonra depoda toplam yedi zehirli AOEs tükürürler, saat 6:00 ile 9:00 arasında bir yay içinde hareket etmeli ve bu esnada akar bulmaya çalışmalıdırlar.
Üç zehirli AOE'den sonra, bir mesaj "Yaşam bozukluğu Venomsky Drake'in yakınında görünür" diye uyarıyor ; Başını yere yapıştıracak ve onu iyileştirecek çiçekleri çağıracak , tanka 4 daha fazla Zehirli AOE atacak, tekrar kükremeye başlayacak ve normal evresine geri dönecek (ya tank onu merkeze geri götürmeli veya Destroyer / Blade Dancer gerekir Mümkün olduğunca merkeze geri getirin).
Onlarla etkileşimde bulunmazsan bu çiçekler patronu iyileştirir. Kırmızı tutkulu birisi çiçek açarsa patrona şifa yerine zarar vermeye başlar , ancak kırmızı tutkalı çıkarılır ve zehirli hasar almaya başlarlar . Çiçeğe mavi bir buff veya hiç buff'la adım atarsan, kök salacaksın.
Kırmızı meraklılar çiçekleri değiştirebilecek tek şey olduğundan, patron bu aşamayı başlattığında merak taşıyıcısı buff'ı durdurmalıdır . Patronun kükrüğünden çiçekler yumurtlamaya başlayana kadar yaklaşık 20 saniye sürer, bu nedenle meraklıları zamanlama merak ettiğinde aklında tutun.
% 20 HP'de , patron kükreme, atlama ve zehir tüketmekle kalmaz, sürekli çiçekler açmaya başlar. Kırmızı tutkalı olan insanlar çiçeği kırmızıya çevirmiş olmaları nedeniyle, parlaklık taşıma aralığı 30 saniyeden çok 15 saniye kısaltılmalıdır. Ayrıca, çiçeklerin mümkün olan en kısa sürede kırmızıya döndürülmesi için tutkal,% 20'nin hemen öncesine kadar ertelenmelidir.
UYARI:
Ekibiniz aşırı derecede yüksek DPS'ye sahipse, çiçek aşamasını başlatmadan önce ek bir faza (% 60 veya% 30) itebilirsiniz (80/40%). Bu olur, o can çekici ve yüzer hale gelecek, ancak ekler yumak değil ve siz silersiniz. Bu bir endişeyse, çiçekler yumurtaya gelene kadar DPS'yi sıkıca tutun.
İleri Taktik: 15 İkinci Bıçak Ulaşımı
Bu strateji çok daha karmaşıktır, ancak ilk patronu DPS ile daha bağışlayıcı hale getirebilir.
Bir grup kendi DPS'lerinden emin değilse, her 15 saniyede bir bir zehir giderme çemberi oluşturmak için bir yöntem var, ancak yüksek koordinasyon gerektirir.
Bu strateji, 1 birincil aktarma aracı ve bir çok ikincil aktarma aktarma aracı gerektirir (kesin sayı gruba kadar, en az 3 tane ikincil yer önerilir).
Başlangıçta, birincil buff nakil aracı, her zamanki gibi Giant Venom Mite'yi vuracak ve AoE'yi sol bacağa üretecektir. Yine de spawn'lardan sonra strateji farklılık gösterir.
Kırmızı tutkunu olan herkes sol bacağın AoE'sinde kalacak, ancak mavi tutkunu olan herkes sağ bacağa geçecektir.
Birincil taşıyıcı mavi tutkunu alırsa, dev keneye 5 saniye kadar soluk atar ve sağ aya doğru hareket ederek orada bir AoE yaratırlar. Fakat kızıl tutkunu alırsa, ikincil taşıyıcılar hangisinin mavi tutacağı olduğunu ve birinin sağ bacağında ikincil bir AoE yaratmak için dev akete vurması gerektiğini anlamaya ihtiyaç duyarlar. Sağ bacakta kırmızı bir tutuş alan herkes orada kalmalı ve AoE'nin mavi olacağı için mavi tutacaklar sol bacağa geri dönmelidir.
Bu stratejinin bariz dezavantajları, karmaşanın belirgin derecede daha karmaşık ve kolay olmasıdır. Bununla birlikte, daha fazla insana kırmızı tutkaldan AP tutkunu veriyor, bu da daha bağışlayıcı bir vazifeyi aklı başında yapıyor. Gerekirse bunu kullanın.
Hızlı DPS Rehberi
Tank küçük akota, büyük akete çarpan tek bulut ulaşımı. DPS sol arka ayakta duruyor. Buff transport her 30 saniyede bir büyük yumurta vurdu. Aoe ile aynı rengi elde ederseniz, içinde kalın. Danteliniz farklı bir renkse adım atın. Zaman eklendiğinde, cc ne olursa olsun atandığınızı ekler. Çiçekler yumurtladığında, tutkunuz kırmızı renkte ise, bir çiçeğe basarak sol arka bacağa geri dönün.
Hızlı Tank Rehberi
BOSLARI YAPMAYIN!
Patronu 7:00 pozisyonundan al. Kendinize bir AP tutkunu ve 30 saniye süreyle zehirli dokunulmazlık kazandırmak için zehirli yığınlarınız olduğunda küçük akarcıyı vurun. Eklentiler yumurtladığında, görevlendirildiğiniz şaşkınlık. Patron sizden atladığında, 6: 00'a gidin ve size tükürdüğü zehirden kaçınarak kenarı 9: 00'a getirin. 3 tükürdükten sonra, duraklatın, 4 kez daha tükürdükten sonra onu ortasına doğru çekin.
0 yorum:
Yorum Gönder