Roller
- Tank: Blade Master veya Kung Fu Master, oyunlarının üstünde olmalı
- % 80 Ruh Ayırıcıları: Ruh Ayırımı yapacak 6 kişi.
- % 30 Soul Ayırıcılar: 12 kişi. Bu insanlar her 15 saniyede bir ayrı ayrı gidecekler. Bir sipariş seçin, ilk 2-4 kişi en yüksek DPS olmalıdır (en yüksek ne kadar yüksek olduğunuzu, yaklaşık 76.000 DPS hızına bağlı olarak ), diğer herkes nereye gideceklerini anlamalı ve en az bir kere cc'yi kolayca çiftleştirebilmelidir. Partinizin DPS'si olağanüstü yüksekse,% 80 işaretçilerinizle aynı olamaz (giren ruh ayrımı en az 5 dakika aralıklarla olmalıdır).
rotasyon
Üçlü Tokat -> Ceza -> Dörtlü Vuruş
- Üçlü Çevirme : Sol pençe, ardından sağ pençe, daha sonra her ikisi de önü yatay olarak kaydırır. En son çarpma knockback ve knockdown'a neden olur.
- Ceza: Raven King etrafında iki halka oluşturacak ve herkese 10 metrelik ya da ona yakın, daha sonra herkes uzaklaşacak; Ya da herkese 10 metre uzakta ya da daha uzakta, o zaman herkes ona daha yakındır. Bu saldırı görsel göstergelere sahip ancak engellenemez. Bu saldırıdan kaçınmalısınız, çünkü saldırıya uğramak ya da iframing yaparken "Cezalama" debuff'u bir yığın uygulayacaktır . Bu debuff, yığın başına her 2 saniyede 5.800 hasar verir ve 60 saniye sürer. Bir yığının yeterli sağlık ve uygun iyileşme ile sağ kalabileceği halde, iki veya daha fazla yığın sizi muhtemelen öldürecektir. Melee, kendisinden en az 3 metre uzak durmalı ve üçlü atıştan sonra SS'ye hazırlanmalı ve / veya boşluklarını kapatmalıdır; menzili 10 metre durmalı ve AoE'ye uyum sağlamaya hazırlanmalıdır.
- Cezalama AoE:
- Cezalama AoE:
- Dörtlü Tokat: Zeminde pençe işaretleri bırakarak 4 dikey yalpalama yapacak. Son çarpma knockback ve bilinçsizliğe neden olur.
Eğer tank 10 metre ötedeyse veya Raven King'den uzakta durursa, tanka atlayacak, sonra cezalandirecek. Aggro tutucu cezalandırmanın ardından hala çok uzaktaysa, bir jest yapacak ve aniden tankı öldürecektir.
Özel Döndürme
İlk Cezanın ardından başlayıp sonra her 45 saniyede bir Raven King özel bir rotasyon yapacak. Bu rotasyonu başlatırsa, başka bir şey yapmadan önce bitirir (özel saldırı evresi için HP eşikleri için dikkate değerdir). Bir kez o yapar, o normal desen dönecektir.
- Mark: Raven King vokal olarak "Kara Gül çiçek açacak!" Yazacak ve elini havaya kaldıracak ve tankı ve aileleri hariç tutarak üç en yakın insanı işaretleyecektir. 5 saniye sonra işaretli herkes bölgenin etrafında yarattığı AoE çiçeğine zarar verecek. İşareti alırsan grubun dışına çıkarsın.
- İşaret Yerleşimi:
- Mark AoE:
- İşaret Yerleşimi:
- Atlama Saldırısı: En uzaktaki kişinin üzerine atlar ve topraklarında kimseyi çalar. Unblockable.
- Yangın Nefesi: Depoda bir dizi yangın çıkarır. Unblockable. Bu yangın tüm alanın yarısı boyunca uzanır.
Özel Saldırı Aşaması
Onun haritasını takip etmek çok önemli çünkü haritanın yerleşimini anlamak mekaniğe yardımcı oluyor.
The Raven King % 80 ve% 30 HP'ye düştüğünde şu anki saldırısını tamamlayacak, merkeze atlayacak ve hedeflenemeyen hale havaya uçacaktır. Bir mesaj "Karanlık Hayaller çağırıldı" uyarısı ve Devourer benzeri Karanlık Hayalet, 11,900,000 HP ve 6x CC Barlar ile birlikte 12:00, 4:00 ve 8:00 pozisyonlarında her biri belirir.
Baskın silinmeden önce onları öldürmek için 50 saniyeniz var. Bu eklemeler kalıcı olarak kök salabilir ve mümkünse olmalı. Çok hızlı bir saldırı hızına sahipler, kendilerini iyileştirebilirler (CC'li olabilirler) ve aggro sahipleri onlardan çok uzaklaşırsa yakınlardaki herkesin AoE emişini yapacaklar, ancak perma kökü başarılı olursa, Pek çok saldırı yapmam. Summoner bunu Başar Kökler ve SS'leri ile, özellikle de Devotion Soul Badge ile yapabilir. Warlock'ların Soul Shackle Move 1 veya 3'ü var. Force Masters Force Blast'a sahip ve bu dövüşte respec'e savaş atmak mümkün olduğu için, seçtikleri Frost Palm Move 1 ve Backstep Move 3'ü belirtebilir.
Katkıları öldürürken, periyodik olarak, her adda en yakın 2 kişiye kuzgun işareti gelir, işareti varsa grubun dışına çıkmaya dikkat edin. Raven King da sürekli olarak AoE mermilerini rasgele insanlara atacak, bunlardan kendinizi korumak için çeşitli koruma becerileri kullanacaktır.
Katiller tamamı öldükten sonra Raven King geri dönüp merkezin en uzaktaki 6 kişisini Soul Separation'a gönderir ve saat dönüşüne başlar. Saat fazını ertelemek ve insanlara Soulburn ve Dövüş Ruhu'nu alma zamanı vermek ve güvenli bölgeye ulaşmak için topraklarından bir saniye sonra kendine gel.
Gerçek dünya
Herkes, ruh ayrımı için 6 belirteçten başka saat 07: 00'de kama takmalıdır. Raven King arena kamanının tamamını siyah yapacak ve o kara bölgedeki tanktan başka kimse anında ölecektir. Güvenli bölge, tankın konumuna göre saat yönünde hareket ederken, bu öldürme bölgesini sürekli olarak yeniden yaratacaktır. Depo saat yönünün tersine hareket ederse, aşağıda gösterilen gifte gösterildiği gibi, emniyet bölgeleri sabit kalacak ve baskın önemli ölçüde daha güvenli olacaktır. Onları öne çıkarmak için tanka bir işaret koyun.
Raven King, tankın o kama doğru hareket etmesi nedeniyle baskınla karşı karşıya kalındığında, bu aşamada saldırı düzenine sahip, saldırılara karşı ihtiyatlı davranmalıdır.
Üçlü Grev -> Dörtlü Grev -> Yangın Sönmez / Döndürme -> Üçlü Grev -> Dörtlü Grev -> Yangın Sönmez / Döndürme -> Emme
- Spin : Bu, Raven King'in özel saldırı safhasında yaptığı yeni bir saldırı. Saldırıya maruz kalırsa saldırıları parlatma ve saldıran kimseyi birkaç saniye çarparak 3 saniye döndürür , buna paraşütle nüfuz etme becerileri de dahil, sonra ona yakın herkesi devirir. Buna saldırmamaya dikkat edin. Parlamayı İkinci Rüzgar ile vurmak oyuncu hala sersemlettirir.
- Yangın Nefesi: Bu saldırıda Raven King baskınla karşı karşıya kalırsa parti iframeleri kullanılmalıdır.
- Emme : Bunu normal saldırıların her 2. setinden sonra yapacaktır. Raven King, herkesi yakın mesafeye çekip onları şaşkına çevirmeden önce bir saniye hazırlar ve ardından herkesi elinden alır. Bu esnada Kurallanabilir, bu saldırıyı önlemek için kendisine CC olduğuna emin olun.
- İşaretleme : Periyodik olarak Raven King'e en yakın üç kişi kara işareti alacaktır. İşareti alır almaz, emniyetli bölgenin sağ tarafına geri dönün, böylece tüm AoE'ler birlikte paketlenir ve yoluna girmezler.
Eğer tank 10 metre ötedeyse ya da öldürme bölgesi safhasında Raven King'den uzaksa, bir jest yapacak ve tankı anında öldürecektir.
Bu evre devam edecek 2 tam saat veya 2 tam saldırı desen rotasyonları Raven King eklenir, bundan sonra , onun şimdiki saldırıyı durdurmak tankı uzak kişiyi, yangın nefes atlamak ve onun normal seyrinden geri dönün. Sizin baskın yüksek DPS sahipse, herhangi düşmüş insanları canlandırmak için bu kez kullanabilir ; üç kişi Raven King'e yakın durmak zorunda ve onlar işaretleri kurşun ve uzak düşmüş atlamak böylece bir kişi odanın karşı tarafında durmak.
Ruh Ayırımı
Raven King topraklarında bir mesaj "Raven King, Kutsal Gölge Tekniğini kullanıyor" uyarısında bulunur ve en uzaktaki 6 kişiyi Ruh Ayırımına gönderir. Arena alanının kenarında, 12: 00-4: 00 ve 8: 00'lu takozların her birinde 2 kişi bulunmalı ve öldürme bölgesi oluşturulmadan önce Ruh Ayırımına gönderilmelidirler. Soul Separation'daki tüm oyuncular, her 2 saniyede 5.000 DoT süren 90 saniyelik "Soul Grinder" debuff'u kazanır ve süresi dolarsa oyuncuyu derhal öldürür, ancak onları öldürme bölgesine karşı bağışık hale getirir. Raven King'in tüm saldırıları, özellikle de yangın nefesi ve emme, oyuncuları yine Soul Separation'da vurabilir.
İnsanlar Ruh Ayırımına gönderildikten sonra bir mesaj "Lusung'un Hayaletleri ortaya çıktı ve Raven King'e güç aktarıyor" uyarısı yaptı. Ruh Ayırımında, 3,410,000 HP ve 2 x CC Bar'la birlikte 3 Lusung'un hayaletleri var, bunların her biri Koyu Ghosts vardı. Oyunculara saldırmazlar, bunun yerine Raven King'de "Demonic Energy" yı tutkusu yığını yapacaklardır.
Damak 100 desteye ulaşırsa, baskın silinir. Hayallarını 100 yığına ulaşmadan önce öldürmek için DPS'ye sahip değilseniz, CC / anten / kepçeleri koordine edin , böylece fantomların 3'ü aynı anda CC'd edilir. Süspansiyon yalnızca 3 saniyelik bir süreye sahiptir, bu nedenle tüm CC'ler koordine edilmişse, buff sıfıra geri dönecektir.
Fantomların tamamı öldükten sonra, ruh ayrılmış olan insanlar, güvenli bölgeye geri dönmeli ve işaretli oyuncular tarafından düşürülmüş çiçek AOE'lerini arıyorlardı. AoE'ye basmak sizi gerçek dünyaya gönderecektir.
Ruh ayrımından çıkmak tekrar ruh ayrımı yaptığınızda hemen sizi öldüren "Aftereffect" debuff'u 5 dakika sürecektir, bu nedenle DPS'nize bağlı olarak her faz için insanların farklı olması gerekir.
% 30 faz
Bu, patronun en zorlu aşaması ve bu patronun başarısızlıklarının çoğunun nedeni. Bu aşamada, ruh dalgalanmalarına girmek için bire bir bir dizi bire bir ayarlamanız gerekir; ilk çift insanlar en yüksek DPS'lerinizdir.
Bu evre başlamadan önce, onu belli bir süre% 31'de tutun. Kanamayı aktif tutmak için görevlendirilmiş bir veya daha fazla kişiye randevu alın, ancak tüm meraklıları cooldown'tan kalkana kadar tank sadece patrona çarpmamalıdır. Herkes hazır olduğunda, başlamadan önce ilk iki kişinin partilerinde Soulburn veya Dövüş Ruhu kullanmadan içeri girmeden önce işaretleme desenini yapmasını bekleyin .
Gerçek dünya
Gerçek dünya mekaniği kadar, bazı önemli farklılıklar olsa da, hemen hemen aynıdır. Bu aşama, patron öldüğünde veya baskın öldüğünde devam edecektir . Patron emme saldırısını gerçekleştirdiğinde , tankı hareketsiz hale getirir ve tüm yeteneklerini 10 saniye boyunca devre dışı bırakır . Her seferinde , güvenli bölge saat yönünde hareket edecek ve baskın da onunla birlikte hareket etmelidir. Raven King, emniyetli bölgede kalmaya özen göstererek 2 sırt sırta gerginlik, alternatif stun ve vuruntu yapabilir veya etmeyebilir.
2 tam saat / atak deseni rotasyonundan sonra , siyah öldürme bölgesi kalıcı olarak kaybolur. Bununla birlikte, Raven King , özel saldırı düzenini, işaretlemeyi, insanları Soul Separation'a gönderen ve çok uzaklaştıklarında anında tankı öldüren aşamayı sürdürmeye devam edecek.
Ruh Ayırımı
Bu aşamada gerçek zorluğun başladığı yer burasıdır. Karanlık Hayaletler öldükten sonra, en uzak altı insanı Ruh Ayırımına göndermek yerine her 15 saniyede bir en uzaktakiini gönderir. Başta normalde olduğu gibi 12: 00-4: 00 ve 8: 00 konumlarında üç Lusung Hayaleti canlı kalacaktır, ancak her 60 saniyede 3'er sayı atanacak ve 2: 00, 6: 00 ve 10: 00 pozisyonları. 6 kişi aynı anda canlıysa, baskın silinir.
İlk kişi 12: 00'da ruh ayrımı yapmalıdır. Vatozlar, ruh ayrımına girmeden hemen önce kullanılmalıdır; vatozlar kullanıldıklarında ruh ayrımında olduklarında onları almazlar. Bu kişinin fantomu olabildiğince çabuk 12: 00'de öldürmesi gerekiyor, eğer 45 saniye içinde onu öldüremezlerse, bir silme işlemi olacak (yaklaşık 76.000 patlamalı DPS).
İkinci kişi 15 saniye sonra Rahibe Ayırma bölümüne girecek ve hayali hayvanı hemen 4: 00'de öldürmeye gidecek, bu kişi de ruh ayrımına girmeden meraklıları kullanacaktır . 12: 00 hayali ölü olduğunda, ilk kişi fantom ile yardıma 4: 00'da başlayıp 2.00 hayalet ortaya çıkıncaya kadar hareket etmeli , daha sonra bu konuda çalışmalısın. Harita boyunca ilerlemek için yeterli zamana sahip değillerse, spawn için saat 2:00 kadar beklemek zorunda kalacaklar.
Üçüncü kişi ruh ayrımına girdiklerinde 8: 00 hayata geçmeli ve CC'ye hazır olmalı.
Üçüncü kişiden sonraki her bir ruh ayrımı için, insanlar içeri girdiklerinde saat yönünde bir şekilde hareket etmeli ve şu an hayatta olan katmanları üretmek ya da öldürmek için yeni eklemeler beklemeliydiler. İstisna, 6: 00 hayata geçmek zorunda kalacak olan 5. kişidir. Bazı insanlar , güvenli bölge hareket ettiği için ruh ayrımı yapmaları gerekecek, bu yüzden çok dikkatli olmalısınız.
Bu anlamak zor biri, burada her insanın nereye gitmesi gerektiğini anlamaya yardımcı olacak bir tablo. Bir eğik çizgi varsa, ihtiyaç duyanların çoğuna yardımcı olana gidin.
1: 12:00 -> 2:00 (saat 4:00)
2: 4:00 -> 2:00
3: 8:00 -> 6: 00/10: 00
4: 8:00 -> 10: 00
5: 6:00
6: 2:00 -> 12:00
7: 6: 00/8: 00/10: 00 -> 4:00
8: 8:00
9: 12:00 -> 2:00
10 : 4:00 -> 6:00
11: 8:00 -> 10:00
12+: Patronu öldür
2: 4:00 -> 2:00
3: 8:00 -> 6: 00/10: 00
4: 8:00 -> 10: 00
5: 6:00
6: 2:00 -> 12:00
7: 6: 00/8: 00/10: 00 -> 4:00
8: 8:00
9: 12:00 -> 2:00
10 : 4:00 -> 6:00
11: 8:00 -> 10:00
12+: Patronu öldür
Bu aşamada da CC'leri koordine ettiğinizden emin olun, çünkü patron 100'lü yığınlara ulaşırsa öfkelenir.
Ruh ayrılık tutkunu 90 saniye uzunluğunda olduğu için, her kişi yaklaşık 10-15 saniye solda ruh ayrımından çıkmak için güvenli bölgeye geri dönmeye başlamalıdır. Ruh ayrımından çıktıklarında, ruh ayrımına tekrar girmelerini engelleyen bir debuff alacaklardır. Bu aşamada bu sürecin uzun süreceği ve ruh ayrımına girmesi durumunda, herkes burada ne yapacağını bilmelidir.
Alternatif Strateji
Bu strateji, ruhsal ayrışmada her bir eklentiyi öldürmek yerine, yalnızca ilk sonra her ekleme için yığınlamayı ertelemek ve üçüncü set ortaya çıkmadan önce patronu öldürmek için zincir CC'leri kullanır . Bunun için gerekli olan sınıflar, Summoner veya Assassin'dir, çünkü CC'leri en iyi şekilde genişletme yeteneğine sahiptirler.
İlk kişi içeri girer ve normal olarak 12: 00'de hızla öldürür. Ancak fark, ilk eklemeden sonra ilk kişi patronu öldürmeye yardımcı olurken (Assassin veya Summoner olmalı) gönderilen kişiler sürekli DPSing yerine eklemeler gönderir ve sıfırlamak için senkronize edilmiş bir CC gerçekleştirir yığınlar.
Katiller, CC'leri uzatmak için Spinal Tap / Swiftstep -> Hava -> Hava Webi veya Spinal Tap -> SS -> Highwire kullanmalı ve Knockdown Landmine'i sıfırlamak için zamanlanmış (veya başka bir cc + hava) zamanlamış olmalıdır.
Summoner's Grapple and Root burada oldukça sinerjik. Summoners, Grapple bitmeden Add -> Root'un arkasından bir CC -> Grapple yaparsa, kökte Raven King'den uzakta karşı yöne bakacak ve yapamayacak Süreyi tutkunu istiflemek için. Bir CC + Anteni kaydetmek veya çağrıldığında debuff yığınlarını kaldırmak için zaman aşımına uğrayan çift vuruş kaydedin.
Bu strateji çok daha kolaydır ve ne yaptıklarını bilmek az kişi gerektirse de yumurtlamaya ekler 3'üncü seti önce Raven King öldürmek için yeterli DPS yapmaya dışından kişiler gerektiren bu anında Enrage neden olacağından,.
Hızlı DPS Rehberi
Yatay pençe atarsa, aoe ceza saldırısına hazır olun. Ya içeride önce dışarı, sonra da içeride dışarı vurur. 8m'de durun ve izleyin , aoe'den kaçının, sadece iframe etmeyin.
% 80 / 30'a girdiğinde, atanan eklemeyi öldür ve saat rotasyonu için saat 7: 00'te bekle. Siyah bölgenin dışındaki güvenli bölgede kalın. Kuzgunun işaretini alırsanız, geri kalan diğer dps'lere çarpmamak için güvenli bölgenin sol tarafına doğru geri hareket edin. Depo güvenli bölgede veya yakınındaysa, saldırıları engellemek veya iframe etmeye hazır olun. Her diğer alevli el aletinden / savunmasından sonra (savunma hattının bunu arayacağı zaman) cc savunmasız hale geldiğinde, emmeyi önlemek için kendisini şok haline getirir.
% 31'de, patrona saldırmayı bırakın. Herkesin hazır olmasını bekleyin, ardından meraklıları kullanmadan patlatın. Emme yaparken cc savunmasız hale geldiğinde, iki kez yapabilir veya yapmaz; emniyet bölgesi saat yönünde hareket eder. İlk bölgesini sersemletirken, güvenli bölgede kalabilmek için ikinci saniyenizi atın.
Herkes, ruh ayrımı yaparak bir dönüş yapacaktır, emir vaktinden önce atanacaktır. Sıranın geldiğinde, geriye en uzak olduğunuza dikkat edin. Ruh ayrımına girdikten sonra, Lusung'un Hayallarını öldürün ve onlara söylediğinizde onları çağırın. Zamanlayıcınızda 15 saniye kaldığında, güvenli bölgeye geri dönün ve kara işaretinden gelen ao'ları arayın, gerçek dünyaya tekrar girmek için bunlara dokunun.
Hızlı Tank Rehberi
BOSLARI YAPMAYIN!
Yatay pençe atarsa, aoe ceza saldırısına hazır olun. Ya içeride önce dışarı, sonra da içeride dışarı vurur. 8m'de durun ve izleyin , aoe'den kaçının, sadece iframe etmeyin.
% 80 / 30'a girdiğinde, atanan eklemeyi öldür ve saat rotasyonu için saat 7: 00'te bekle. Daire her kapandığında 1 kama saat yönünün tersine hareket etmeniz gerekecek. Değil Q / E yapın . Yangın nefesi için duran iframe'leri kullanın ve dönüş için ss kullanın. Eğer öyleyse, boşluğu hemen kapatın yoksa öleceksiniz.
% 30 boyunca, 10 saniye boyunca kök salacaksınız ve kök süresince tüm becerileriniz devre dışı bırakılacak. Kendinden önce tam hp olduğundan emin olun.
0 yorum:
Yorum Gönder