Ads

3 Kasım 2017 Cuma

Blade and Soul Vortex Temple Türkçe Rehberi

Hikaye;
Zulia, bir zamanlar Aransu klanının Ruh Alanı'nı incelemek için kullandığı eski Eluvium Tapınağı'na sığınmaya çalıştı. Şimdi, site düşen klan arkadaşlarının ruhları ve yaşayan heykellerin bir lejyonu tarafından perili var. Zulia Tapınaktan daha da uzaklaştığında, onu savunmak için güçlü tarlalar yarattı ve işkence gören Asura ruhunu diriltti. Asura şu anda ikiz varlıklara bölündü: biri ateşten, diğeri buzdan dövülerek.
Tavsiye İtem ve Diğerleri
Aransu'nun Kaderi - Bölüm 4: Gözyaşlarının Vadisi

Dişli Tavsiyeleri:
Patron 1-2: Raven Weapon Aşama 3, Aşama 3 Skybreak Spire Yüzük ve Küpele, 5+ parça Skybreak Spire Soul Shield, Aşama 10 Kaplan / Ejder Bilezik, Uyandırılmış Hongmoon / Artan Ruh, Evre 6 Pet Aura, Sonsuz Kemer, Yemin Çemberleri , Yapı için Soul Badge / Mystic Badge.
İlk iki patron için DPS şartı 70k, vites sadece sahip olmanız gereken bir öneri.
Patron 3: Aşama 3 Kafalık Silah, 10. Aşama Gizem Kuyruğu Küpesi, Aşama 10 Bilezik, Uyandırılmış Hongmoon / Artan Soul
Son patron için DPS şartı, tüm mekaniği yaparken, 6 sınıflı sınıfın neredeyse kalıcı bir AP tutkunu elde ederek 160k'ye kadar büyük bir sıçrama. Bunu karşılamak için son patronun mekanizmasını uygularken ilk iki patron ve Scion's Keep'i birkaç hafta çiftleştirebilirsiniz.

Bu, bir ittifak kompozisyonu için tavsiye edilen sayılardır, zorunlu değildir.
2 Warlocks: Her parti için Soulburn.
1-2 Blade Masters: Blade Master, nihai patronu tayin ettikleri için Kung Fu Master'dan üstündür, çünkü uzantılı bir etkileşim içindedirler ve demir paraşütü, Scion's Keep'de patronlarının patronun karşı tarafına koymalarına neden olur. Bununla birlikte, parti koruma becerileri Blade Dancer'ınkinden daha düşüktür, çünkü ya 1 dakikalık bir cooldowna sahiptir ya da sadece 3 hit sürer.
1-2 Kung Fu Masters:  (Toplam Kavga Ruhu sayısına bağlı olarak): Kung Fu Master parti tutkunları, Searing Palm ile Tremor arasındaki Assassin parti tutkunlarından daha üstündür. Ayrıca, grup örümceklerine yardım eden son patron için 2 çekme var.
1-2 Assassins: 1-2 (Toplam Savaş Ruhu sayısına bağlı olarak): Assassin'in parti iframe, AOE saldırıları için Decoy'lerini kullanmak isteyecekleri Summoner'dan daha az güvenilir ancak yine de geçerli. Bunun dışında parlatma amaçları için Kung Fu Master'a göre daha düşüktür.
1-2 Destroyerler:  Destroyer'ın partisi iframe oldukça kullanışlı, çok sayıda CC, final patronu için
 iki çekme kabiliyeti ve minibosslardan birinde kapmak gerekiyor. İstediğiniz Destroyer'ın maksimum sayısı, taraf iframe'lerinin Force Masters sayısına bağlıdır.
1-2 Blade Dansçıları: Parti iframe'i, hareket hızı artışı sağladığı ve daha düşük cooldown süresinde olduğu için, final boss örümcekleri için bir çekme becerisine sahip olduğu için Blade Master'ın üstündür.
1-2 Force Masters: Yüksek DPS ve faydalı bir parti iframe. Son patron üzerindeki bomba bombacığı, alev yörüngesinin hasar yansıması nedeniyle Force Master'a gider ve bu da insanların belirlenmesine yardımcı olabilir.
1-2 Summoners:  Partinin gizli iframe'leri bir Assassin ile değiştirilebilir, ancak Assassin için Summoner'dan çok daha zor. İyileşme ağır DOT'lerden sağ kalmaya yardımcı olabilir ve kedi canlandırmaları insanlar öldüğünde yardımcı olur, böylece DPS onları canlandırmaya çalışırken kaybolmaz.
1-2 Soul Fighters (şiddetle tavsiye edilir):  İlk patron, tankların bir tamirciden hayatta kalabilmesi için son derece yüksek bir HP gerektirir ve bir Soul Fighter olmadan tanklar hayatta kalabilmek için son derece optimal olan HP dişli kullanmak zorunda kalacaklar ve düşük DPS viteslerinden dolayı aggro takaslarına neden olabilir. Benzer şekilde, Summoner'a şifa ve canlanma da faydalıdır.

En uygun parti kompozisyonu, 2 Warlock, 2 Summoner ve birbirinin 1 sınıftır.


kısa yollar:
Minibosslara giden yolların her biri iki takım ek içerir:
Warlock  Spiritleri: Üç insanlar arasında görünen bu insanlar, standart Warlock saldırıları kullanıyor
 ve Thralls'u topluyorlar.
Eluvium Sentinelleri:  Çiftler halinde görülen bu devasa taş heykeller Naryu Sanctum'dan 
Granit Titan'a çok benzer. Periyodik olarak 
Unleashed Fiery Punch'ı kullanacak ve 5 kişiye kadar yumruk atacak ve Ters Spirit uygulamaya 
koyacaktır; bu kişinin öldürmek için sadece 3 istif gerekir, ancak yalnızca 5 saniyelik bir süre vardır, 
bu yüzden herkes gruplaşırsa hayatta kalabilir.

Miniboss:  Ken ve Gen

Ken: 59.500.000 HP
Gen: 68.600.000 HP
Enrge: 4: 50
Karşılaştıracağınız ilk miniboss, bu şekildeki bir haritada altın ve gümüş ikizler. Saldırı kalıpları 
Sogun's Lament ile aynıdır.




Nişanlı olduğunda, altın bebek 10: 00'a dönecek ve gümüş bebek 2: 00'a çakacak; her bebeğe bir tank 
gönder. Gümüş bebeğin batısında biraz altın bir kukla ortaya çıkar ve iki gümüş kukla 6:00 dairesinin 
kuzeyinin hemen doğusundadır. Altın kuklası ortaya çıktıktan sonra cc'd olmalı ve iki gümüş 
kuklada kalmalı . Bu üç cankurtarayı olabildiğince çabuk öldürmek için aoe kullanın, aksi takdirde 
mermi direncini ve iframe'leri yok sayarken, saldırının büyük bir kısmını tek bir çarptırmaya
 yetecek kadar aşırı hasar alan bir dizi mermi fırlatacaktır. Aptalları öldürün ve bebeklere geri 
dönün ve onları indirin.

Oyuncular, "Golden / Silva Deva'nın Zehri" ni alıp,% 25 Saldırı Gücü bonusu verirken 1 dakika 
boyunca her 3 saniyede 3,300 hasar görürken , bebekler periyodik olarak kükreme ateşleyerek 
3 dakika boyunca "Altın / Silva Deva Gücü" yığını veriyorlar. Üç yığın, Sogun's Lament gibi son
 derece yüksek bir savunma sağlar ; oyuncular anında ölecek , 
ancak bebeklerin bir problem haline gelmesi için ölmeleri gerekiyor. Eğer 3 yığını almadan önce 
öldürülmezlerse, Knockdown uygulayarak bir saldırı atışı yaparlar ve 
istiflerini kaldırırlar, saat yönünün tersine atlarlar, tanklarını alırlar (Stun) ve
 kendi alemlerini tekrar doldururlar.

Aptallar öldükten sonra herkes ilk önce kükreme ve daha düşük HP'ye sahip olduğu için altın bebeğe
 gider ve öldürür. Altın bebek 1 HP'de olduğunda, gümüş bebeğe geçin ve öldürün, iki bebek de 
1 HP'de olduklarında öleceklerdir.

Miniboss: Iruga

HP: 87.300.000 
Enraj: 3:00
Bu oldukça basit bir dövüştür. Iruga'nın temel saldırı örneği burada Sogun's Lament'de olduğu gibi 
aynıdır. % 60 oranında merkeze atlayacak ve etrafında ağır hasar meydana getiren bir elektrik alanı
 oluşturacak ve çevresinde 3 ekip, 3 mavi, 3 yeşil ve 1 kırmızı ek ilave edecektir. Mavi eklentiler şaşkına 
çevrilmelidir, yeşil ekler yere serilmeli ve kırmızı ekler sersemletilmelidir. Bu süre zarfında, 
3 rasgele insana bir yıldırım cıvatası atacak. Tüm katanlar üçüncü şimşekler tarafından ölmüyorsa, 
Iruga öfkelenir ve baskını silecek. İnsanları öldürmek için atamaları belirli konumlara ekler. 
Tüm eklemeler, aynı CC'nin 2 katı gerektirir.

Patron: İkiz Asuralar
Alevli Asura: 319.300.000 HP (Range Tank)









Dondurulmuş Asura: 338.500.000 HP (Melee Tank)

Enrage: 10:40
Görevler: Melee Tank, Uzatılmış Tank, 4 Şifacılar, 2 Keepers, Soul Fighter Move 2 Chi Burst 
spec'd olmalıdır.

Savaş, Skybreak Spire'den Moyun ve Shuna'ya, takımın her iki taraftan yarısına bölünmesi ve 
aralarında bir insta-kill bölgesi olması gibi. Yangın Asura'nın depoya ihtiyaç duyacağı ve
 Ice Asura'nın bir yakın dövüş tankına ihtiyacı olacak.
 Eğer tanklar Asuralara yanlış mesafede durursa, çok uzun bir süre devam eden bir 
AoE su birikintisi bırakacaktır.

 
RAID LEADER İÇİN NOTLAR:
Baskın için sadece bir Ruh Dövüşçünüz varsa, çiçekler yumurtladığında ikinci tankı
 SF'nin partisine getirdiğinizden emin olun. Asuralar anahtarı konumlandırıldığında, 
tankları ve bekçileri, arenanın kendi tarafında olan partiye sokun, basit takas olması gerekir.

Saldırı Modelleri
Dondurulmuş Asura:
Saldırı modeli, eğirme atakları haricinde Sogun's Lament'ten gelen normal Asura ile aynıdır.
 Kırık bir silahla pratik yapabilmek için F12 ye git.
Alevli Asura:
Tanksavar Ateşi daha zordur.
Sipariş: Fissür - Çapraz Alev - Mermiler - Kılıçlar
Çatlak: Tankta doğrusal bir alev dalgası atar. Kaçınılması kolay, sadece kenarda
Çapraz Alev: Çapraz biçimde doğrusal alevler fanlar. Depodan kaçınmak kolay olsa da, 
DPS hem ağır darbelere maruz kalmamasına dikkat etmelidir.

Mermiler  Asura, tanka birkaç mermiyi vuracak, mermi direniş becerileri ile korunabilir veya 
dolu ve sızıntı yapabilir.









Yangın Kılıçları:  En tehlikeli saldırı, kalıcı AOE'ler ile tank üzerinde 3 ateş kılıcını düşürecek.
 Tank, her an 16 metre uzakta durmalıdır, bu nedenle bu saldırı DPS'ye çarpmaz, DPS bu AOE'ler
 için her zaman dikkat etmelidir.






























Buz/ ateş Küreler

Dövüş boyunca bir mesaj "Ateş ve Dondurulmuş Asuralar Alev ve Donuk Küreler yarattı" 
uyarısında bulunur  ve bir dizi kırmızı ve mavi küreler yukarıdaki siyah çevrelerde rasgele ortaya 
çıkar ve o taraftaki Asura'ya doğru ilerleyecektir. Herhangi bir yörüngede Asura'ya dokunursa, 
Asura'nın "Oranı Emdir" bir yığını kazanacaktır; Ya Asura üzerinde 3 yığın öfkelenecek ve
 baskını silecek. Küreler yeri ve rengi tamamen rasgele.
Bu küreler engellenebilir / saptırılabilir. Bir orbun engellenmesi / saptırılması, 2 Soğuk / Isı yığını 
verecektir. Bu yığınlar paylaşılabilir: kişi engelleme yalnız ise 2 yığın alır; Etrafında bir başkası varsa,
 her birinin 1 yığını olur. Orbun engellenmesi ile yığınların kazanılması arasında bir gecikme var, 
bu yüzden bloklayabilir ve onlara yığınları paylaşacak birine SS yollayabilirsiniz.
Bir küre engelledikten sonra yan taraftaki Asura size bir mermi vuracaktır, bu nedenle hasarı önlemek

 için bir iframe kullanın.
3 istif halinde, Soğutma / Isı tutkalı Frost / Alev tutkunu haline gelecektir.
  x3 => 
 x3 => 


Buz/ ateş buff size iki saniyede bir 6.600 hasar verir, eğer bir Frost / Flame tutkalı haline gelirse size 
zarar vermez.
Buz/ ateş buff sırasında, karşı renk orbunu engelleyerek diğer renge geçebilirsiniz.
Buz/ ateş tutkunu sırasında, karşı renk orbunu engellerseniz, ölürsünüz. Aynı renk orbunu bloke
 ederseniz, küre sadece silinir.

1.5 dakika sonra bir mesaj "Alevli ve Dondurulmuş Asuralar Alev ve Donuk Küreler emer" 
uyarısında bulunur ve İkiz Asuralar tüm Buz / Isı yığınlarını emer, ancak Frost / Alev istiflerini 
emmeyecektir. Aynı renk yığınları patronu iyileştirir, ters renk yığınları , deste sayısına bakılmaksızın,
 kabaca% 5 Max HP için patrona zarar verir . Eğer cesaretiniz yoksa ölürsünüz.
Amaç, Frost / Flame meraklıları, aynı renk yığını olmayan kişileri mümkün olduğunca az sayıda
 kişiye sahip olmak ve mümkün olduğunca kendi kendine hasar vermesi için zıt renkli yığınları olan 
birçok insana sahip olmaktır. Bunu yapmak için, her tarafın 1 Tank, 1 Keeper ve 2 Healer (iyileştirme 
becerileri olan bir sınıf değil, bir mekanik tarafından iyileşir) olacaktır.
Tank: Tank , herkesin kök salması için önce aynı renkteki 3 katlı yığın tutucuyu almalıdır ; 
bu da bekçileri ile işbirliği gerektirir.
Koruyucular: Tank toplarken depo tüm topları idare edemez, bu nedenle her iki taraftaki bir kişi
 aynı renkteki küre engellemeye odaklanır. Destroyer bunun için çok iyi bir seçimdir, çünkü spam bir
 bloğu ve yüksek yeniden oluşturulmasını sağlar ve orbları engellemekten alacakları zararla
 yardımcı olmak için savunmacı Emberstomp'ı kullanabilir. Savunma ağacındaki HM puanlar bu rol
 için önerilir, çünkü patron üzerindeki dps çalışma süresi düşük olacaktır.
Buffçular: Buffçular ters renkli tarlada 3 yığın almalı ve kılıç yudumlarken tank şifa için gerekli 
olduğu için don / alev tutkun haline getirmek gerekir.
DPS: Rolü olmayan insanlar, karşı renkli orbları engellemeye ve 1-2 yığın almaya çalışacaklardır.
 Patronların zarar görmesi için 3 yığına ulaşmaktan kaçının.

Bu kılavuzun alt kısmında, sipariş ve rol ödevleri içeren örnek bir sayfa bulunmaktadır.

Asura Çiçekleri:
Meraklıları emindikten sonra bir mesaj "Canlılığın Çatlamaları Alevli ve Dondurulmuş 
Asuraların etrafında büyümektedir" uyarısında bulunur  ve Asuralar çevrelerinde 4 çiçek 
açar ve tankta engellenmiş mermileri vurmaya başlarlar. Bu çiçekler aynı renkteki 
Soğuk / Ateş tutkunu (Tank / Keeper) onlarla basarak çıkartılabilir ve toplamda 
4 orb için bir orb bırakırlar.
Bu esnada tanklar Soul Fighter'ın iyileşmesi için merkeze doğru hareket etmeye başlamalıdır.
Çiçekler aynı zamanda patronu iyileştirir, bu nedenle derin yarayı uygulayın ve çiçekleri 
çabucak kaldırın.
Chill / Heat tutkunları emildikten 30 saniye sonra bir mesaj "Ateş ve Dondurulmuş
 Asuralar yakındaki Vitality Blooms'u emiyor"  ve Asuralar çiçekleri absorbe etmeye
 çalışacaklar (bu noktada kalan her çiçek patronu öfkelendirir) diye uyarıyor .
 Zavallı müttefikler MERKEZİ KAPALI YERİNE KAPATIN VE BURADAN
 HP BURCU KULLANMALIDIR.
 5-Vuruş ve Güçlü Zarflar
Birkaç saniye sonra bir mesaj "Alevli ve Dondurulmuş Asuralar enerji topluyor ve 
Güçlü Saldırıya hazırlan" uyarısı yapıyor ve  kendi tarafında saha çapında bir 
AoE yapacaklarını bildiriyor.
















Tutkallayan (Chill / Isı gittiği gibi) veya aynı renkte olan Donma / Alevle (DPS ve Tanklar ve 
geçildiyse Onların Koruyucuları) herhangi biri hareketsiz kalır.



Zıt renkte tutkulu (Healers ve Keepers'ı aşmışlarsa), zamanla büyük hasar alıp ölürler, 
ancak eğer bir orb tutuyorsanız, hasara karşı bağışıklık kazandıran bir tutkuyla karşılaşacaksınız.
Küreyi tutmak üç kabiliyetine erişmenizi sağlar.
LMB: Anında şifa
1: Masif iyileşme (3 saniyelik atış süresi)
2: Orta nehri geçmenizi sağlayan koruma buff'ı kazanın, ancak orb kaybolur. 
Çiçekleri çabucak kenarlarından kaldırdıktan sonra, bekçiler bir küre kapıp
 koruma merhemi kullanıp diğer tarafa geçebilir ve burada bir şifacı olarak 
çalışacakları bir orb tutabilirler.
İyileşme kabiliyeti 2 × 8 aralığına sahiptir (görsel tamamen doğru değildir), bu nedenle 
iyileşme yaparken tanka yakın olmanız gerekir.
Asuralar, orb tutucular hariç herkesi hareketsiz hale getirdikten sonra tankı hayali olarak
 kavrayacak ve her vuruşta 5 kat daha büyük hasar verecek şekilde kesecekler.

İlk fantom tutuş esnasında, tanklar 6.5 kilden sabit kene alıyor olacak ve son vuruşta 
176k hasar olacak ve yine de 6.5 k kene alıyor . Bu normal dişli ile sağlanamaz, 
bu yüzden minimumda 190k maksimum hp'nin üzerinde olmasını sağlamalısınız 
(Soul Fighter HP tutkalı ile). Bu aynı zamanda iyileşmelerin mükemmel 
derecede zamanlandığı varsayıldı. Güvenlik nedeniyle 210k + HP'ye ulaşmayı deneyin. 
Hasar bir şey azalır, önemli olan tek şey azami HP'dir. Sahip oldukları ne kadar çok varsa, 
şifacı zamanlamaları o kadar kolaydır, ancak hasar kaybedersiniz.
İkinci fantom kavrama her vuruşta% 50 daha fazla hasar verecek, ancak ilk tutuştan sonra
 verilen HP tutkunu hayatta kalmak için yeterli olacaktır.
Eğer tank aynı renkteki Frost / Alev tutkunu içermiyorsa, ilk eğik çizgi tarafından öldürülecektir.

Orbları olan insanlar, tankı canlı tutmak için düzgün bir şekilde iyileştirilmelidir.
Şifacılar 1-3 (Keepers da dahil olmak üzere) bir sipariş verir ve belli zamanlarda 
büyük iyileşmeleri kullanmaları gerekir.
1. İyileştirme:  # 1 Başlamaya başlayın Patron dönünce Massive Heal, 2. Hit önce iner.
2. İyileştir : Depo İlk Hit'ı kazandıktan hemen sonra # 1 Massive Heal'i atmaya başlar. 
Massive Heal 3. Hit önce inecek.
3. İyileştirme : LMB, ilk atıştan sonra depoyu iyileştirir ve depo İkinci 
Hit'i almasının hemen ardından # 1 Massive Heal atar. Massive Heal 4. Hit önce inecek.
Her Massive Heal'den sonra şifacılar , Depoyu canlı tutmak için 
Massive Heal zamanlamasından ödün vermeksizin anında iyileştirmeyi kullanmalıdır 
çünkü depo, 5. Hit'in ardından bile zamanla sürekli hasar alır.
Her iki tank da hayatta kalırsa bir mesaj "Alevli ve Dondurulmuş Asuralar sıçrama" uyarır 
 ve Asuralar yerden geçiş yapacak ve oda boyunca odadan aynı renkte 
Frost / Alev tutkunu olan insanları tutacak (bu sadece Tank / Keepers olmalıdır). 
Ya tanklar ölürse, tankını kaybeden Asura baskını siliyor olacak.
Daha çok şifacı bulursanız, bu daha kolaydır, ancak daha az iyileştirici,
 mekaniği kullanarak patrona daha fazla zarar verileceği anlamına gelir.




















Eğik çizgilerden kurtulmak, her bir depoya bir sonraki yığınının artan hasarla baş 
etmesi nedeniyle gereken bir yığın Max HP tutkunu verecektir. Dolayısıyla bir tank 
hiç ölürse, muhtemelen bir silme işlemi ile sonuçlanacaktır.
Üçüncü aşamada eğik çizgiler dayanamaz, bu nedenle Asuralar eğik çizgi başlamadan 
önce ölmelidir.

Orb Blokaj Sırası:
Parlatıcılar 90 saniye sürer ve her rengin 7 topu her bir aşamayı teşvik eder, 
bu nedenle herkesin parlaklık kazanmasını sağlamak için düzen önemlidir ve 
şifacılar son aşamaya gelene kadar saklanırlar.
Birisi kendi küresini engellediğinde, engellediği küre sayısını sohbette yazmalıdır .
 Bu organizasyona önemli ölçüde yardımcı olacaktır.
Tablolar sadece karşı renkte küreler içindir, bu nedenle DPS ve şifacılar için.
Aynı renk topları tank ve bekçileri tarafından engellenir. Bekçileri üstten ve alttan
 ayırmanız önerilir ve melee tankı aynı renkteki topları konumlarına göre bloke eder.
Aralıklı tank, topları engellemedeki bekçilerin muhtemelen daha fazla yardıma ihtiyacı olacak, 
çünkü bunlar sürekli olarak hareket edecek ve spam engellemez olmayabilir.
Birisi ölür ve dirilerse, emici ile ölmeyecekleri için orb 5+ üzerinde şifacılarla paylaşmalıdırlar.

Örnek Sipariş
ORB NUMARASI
ENGELLEYICININ ROLÜ
1
Şifacı 1 + şifacı 2
2
Şifacı 1
3
Şifacı 2
4
Şifacı 1 + şifacı 2
5
DPS 1 + DPS 2
6
Şifacı 1
7
Şifacı 2
8 veya daha yüksek bir topdaysanız ve konumlarının göreceli olarak 
yumurtlamayan toplar nedeniyle tank 3 stack bulunmuyorsa, 
tank 3 stack yükünden kurtulması için en kısa sürede yeni tank belirlemeye ve öncelik vermeliyiz.
Bacalar 90 saniye sonra düşer, bu yüzden tank son 4 topdan birinde tutkunu 
yenilediğinden emin olmalıdır.
Orb engelleme için pek çok olası yöntem var, bu sadece bir örnek.


0 yorum:

Yorum Gönder