Hikaye;
Zulia, bir zamanlar Aransu klanının Ruh
Alanı'nı incelemek için kullandığı eski Eluvium Tapınağı'na sığınmaya
çalıştı. Şimdi, site düşen klan arkadaşlarının ruhları ve yaşayan
heykellerin bir lejyonu tarafından perili var. Zulia Tapınaktan daha da
uzaklaştığında, onu savunmak için güçlü tarlalar yarattı ve işkence gören Asura
ruhunu diriltti. Asura şu anda ikiz varlıklara bölündü: biri ateşten, diğeri
buzdan dövülerek.
Tavsiye İtem ve Diğerleri
Tavsiye İtem ve Diğerleri
Aransu'nun Kaderi - Bölüm 4: Gözyaşlarının Vadisi
Dişli Tavsiyeleri:
Patron 1-2: Raven Weapon Aşama 3, Aşama 3 Skybreak Spire Yüzük ve Küpele,
5+ parça Skybreak Spire Soul Shield, Aşama 10 Kaplan / Ejder Bilezik,
Uyandırılmış Hongmoon / Artan Ruh, Evre 6 Pet Aura, Sonsuz Kemer, Yemin
Çemberleri , Yapı için Soul Badge / Mystic Badge.
İlk iki patron için DPS şartı 70k, vites sadece sahip
olmanız gereken bir öneri.
Patron 3: Aşama 3 Kafalık Silah, 10. Aşama Gizem Kuyruğu Küpesi, Aşama 10
Bilezik, Uyandırılmış Hongmoon / Artan Soul
Son patron için DPS şartı, tüm mekaniği yaparken, 6
sınıflı sınıfın neredeyse kalıcı bir AP tutkunu elde ederek 160k'ye kadar büyük
bir sıçrama. Bunu karşılamak için son patronun mekanizmasını uygularken
ilk iki patron ve Scion's Keep'i birkaç hafta çiftleştirebilirsiniz.
Bu, bir ittifak kompozisyonu için tavsiye edilen
sayılardır, zorunlu değildir.
2 Warlocks: Her parti
için Soulburn.
1-2 Blade Masters: Blade Master,
nihai patronu tayin ettikleri için Kung Fu Master'dan üstündür, çünkü uzantılı
bir etkileşim içindedirler ve demir paraşütü, Scion's Keep'de patronlarının
patronun karşı tarafına koymalarına neden olur. Bununla birlikte, parti
koruma becerileri Blade Dancer'ınkinden daha düşüktür, çünkü ya 1 dakikalık bir
cooldowna sahiptir ya da sadece 3 hit sürer.
1-2 Kung Fu Masters: (Toplam
Kavga Ruhu sayısına bağlı olarak): Kung Fu Master parti tutkunları, Searing
Palm ile Tremor arasındaki Assassin parti tutkunlarından daha
üstündür. Ayrıca, grup örümceklerine yardım eden son patron için 2 çekme
var.
1-2 Assassins: 1-2
(Toplam Savaş Ruhu sayısına bağlı olarak): Assassin'in parti iframe, AOE
saldırıları için Decoy'lerini kullanmak isteyecekleri Summoner'dan daha az
güvenilir ancak yine de geçerli. Bunun dışında parlatma amaçları için Kung
Fu Master'a göre daha düşüktür.
1-2 Destroyerler: Destroyer'ın partisi iframe oldukça kullanışlı, çok sayıda CC,
final patronu için
iki çekme kabiliyeti ve minibosslardan birinde kapmak
gerekiyor. İstediğiniz Destroyer'ın maksimum sayısı, taraf iframe'lerinin
Force Masters sayısına bağlıdır.
1-2 Blade Dansçıları: Parti iframe'i, hareket hızı artışı sağladığı ve daha düşük cooldown
süresinde olduğu için, final boss örümcekleri için bir çekme becerisine sahip
olduğu için Blade Master'ın üstündür.
1-2 Force Masters: Yüksek
DPS ve faydalı bir parti iframe. Son patron üzerindeki bomba bombacığı,
alev yörüngesinin hasar yansıması nedeniyle Force Master'a gider ve bu da
insanların belirlenmesine yardımcı olabilir.
1-2 Summoners: Partinin
gizli iframe'leri bir Assassin ile değiştirilebilir, ancak Assassin için
Summoner'dan çok daha zor. İyileşme ağır DOT'lerden sağ kalmaya yardımcı
olabilir ve kedi canlandırmaları insanlar öldüğünde yardımcı olur, böylece DPS
onları canlandırmaya çalışırken kaybolmaz.
1-2 Soul Fighters (şiddetle tavsiye edilir): İlk patron, tankların bir tamirciden hayatta kalabilmesi için son
derece yüksek bir HP gerektirir ve bir Soul Fighter olmadan tanklar hayatta kalabilmek
için son derece optimal olan HP dişli kullanmak zorunda kalacaklar ve düşük DPS
viteslerinden dolayı aggro takaslarına neden olabilir. Benzer şekilde,
Summoner'a şifa ve canlanma da faydalıdır.
En uygun parti kompozisyonu, 2 Warlock, 2 Summoner ve birbirinin 1
sınıftır.
kısa yollar:
Minibosslara giden yolların her biri iki takım ek
içerir:
Warlock Spiritleri: Üç insanlar arasında görünen bu
insanlar, standart Warlock saldırıları kullanıyor
ve Thralls'u topluyorlar.
Eluvium
Sentinelleri: Çiftler halinde görülen bu devasa
taş heykeller Naryu Sanctum'dan
Granit
Titan'a çok benzer. Periyodik olarak
Unleashed
Fiery Punch'ı kullanacak ve 5 kişiye kadar yumruk atacak ve Ters Spirit
uygulamaya
koyacaktır; bu
kişinin öldürmek için sadece 3 istif gerekir, ancak yalnızca 5 saniyelik bir
süre vardır,
bu yüzden herkes gruplaşırsa hayatta kalabilir.
Miniboss: Ken ve Gen
Ken: 59.500.000 HP
Gen: 68.600.000 HP
Enrge: 4: 50
Karşılaştıracağınız
ilk miniboss, bu şekildeki bir haritada altın ve gümüş ikizler. Saldırı
kalıpları
Sogun's Lament ile aynıdır.
Nişanlı
olduğunda, altın bebek 10: 00'a dönecek ve gümüş bebek 2: 00'a
çakacak; her bebeğe bir tank
gönder. Gümüş
bebeğin batısında biraz altın bir kukla ortaya çıkar ve iki gümüş kukla 6:00
dairesinin
kuzeyinin
hemen doğusundadır. Altın kuklası ortaya çıktıktan
sonra cc'd olmalı ve iki gümüş
kuklada
kalmalı . Bu üç cankurtarayı
olabildiğince çabuk öldürmek için aoe kullanın, aksi
takdirde
mermi
direncini ve iframe'leri yok sayarken, saldırının büyük bir kısmını tek bir
çarptırmaya
yetecek
kadar aşırı hasar alan bir dizi mermi fırlatacaktır. Aptalları öldürün ve bebeklere geri
dönün ve onları indirin.
Oyuncular,
"Golden / Silva Deva'nın Zehri" ni alıp,% 25 Saldırı Gücü bonusu
verirken 1 dakika
boyunca
her 3 saniyede 3,300 hasar görürken ,
bebekler periyodik olarak kükreme ateşleyerek
3
dakika boyunca "Altın / Silva Deva Gücü" yığını veriyorlar. Üç
yığın, Sogun's Lament gibi son
derece
yüksek bir savunma sağlar ; oyuncular anında ölecek ,
ancak
bebeklerin bir problem haline gelmesi için ölmeleri gerekiyor. Eğer 3
yığını almadan önce
öldürülmezlerse,
Knockdown uygulayarak bir saldırı atışı yaparlar ve
istiflerini
kaldırırlar, saat yönünün tersine atlarlar, tanklarını alırlar (Stun) ve
kendi alemlerini tekrar doldururlar.
Aptallar
öldükten sonra herkes ilk önce kükreme ve daha düşük HP'ye sahip olduğu için
altın bebeğe
gider
ve öldürür. Altın bebek 1 HP'de olduğunda, gümüş bebeğe geçin ve öldürün,
iki bebek de
1 HP'de olduklarında öleceklerdir.
Miniboss: Iruga
HP: 87.300.000
Enraj: 3:00
Bu
oldukça basit bir dövüştür. Iruga'nın temel saldırı örneği burada Sogun's
Lament'de olduğu gibi
aynıdır. %
60 oranında merkeze atlayacak ve etrafında ağır hasar meydana getiren bir
elektrik alanı
oluşturacak
ve çevresinde 3 ekip, 3 mavi, 3 yeşil ve 1 kırmızı ek ilave
edecektir. Mavi eklentiler şaşkına
çevrilmelidir,
yeşil ekler yere serilmeli ve kırmızı ekler sersemletilmelidir. Bu süre
zarfında,
3
rasgele insana bir yıldırım cıvatası atacak. Tüm katanlar üçüncü şimşekler
tarafından ölmüyorsa,
Iruga
öfkelenir ve baskını silecek. İnsanları
öldürmek için atamaları belirli konumlara ekler.
Tüm eklemeler, aynı CC'nin 2 katı gerektirir.
Patron: İkiz Asuralar
Alevli Asura: 319.300.000 HP (Range Tank)
Dondurulmuş Asura: 338.500.000 HP (Melee
Tank)
Enrage: 10:40
Görevler:
Melee Tank, Uzatılmış Tank, 4 Şifacılar, 2 Keepers, Soul Fighter Move 2 Chi Burst
spec'd olmalıdır.
Savaş,
Skybreak Spire'den Moyun ve Shuna'ya, takımın her iki taraftan yarısına
bölünmesi ve
aralarında
bir insta-kill bölgesi olması gibi. Yangın Asura'nın depoya ihtiyaç
duyacağı ve
Ice
Asura'nın bir yakın dövüş tankına ihtiyacı olacak.
Eğer tanklar Asuralara yanlış mesafede durursa, çok uzun bir süre
devam eden bir
AoE su birikintisi bırakacaktır.
RAID LEADER İÇİN NOTLAR:
Baskın
için sadece bir Ruh Dövüşçünüz varsa, çiçekler yumurtladığında ikinci tankı
SF'nin
partisine getirdiğinizden emin olun. Asuralar anahtarı
konumlandırıldığında,
tankları ve bekçileri, arenanın kendi tarafında olan
partiye sokun, basit takas olması gerekir.
Saldırı Modelleri
Dondurulmuş Asura:
Saldırı
modeli, eğirme atakları haricinde Sogun's Lament'ten gelen normal Asura ile
aynıdır.
Kırık bir silahla pratik yapabilmek için F12 ye
git.
Alevli Asura:
Tanksavar Ateşi daha zordur.
Sipariş: Fissür - Çapraz Alev - Mermiler - Kılıçlar
Çatlak: Tankta
doğrusal bir alev dalgası atar. Kaçınılması kolay, sadece kenarda
Çapraz
Alev: Çapraz biçimde doğrusal alevler
fanlar. Depodan kaçınmak kolay olsa da,
DPS hem ağır darbelere maruz kalmamasına dikkat
etmelidir.
Mermiler : Asura, tanka birkaç mermiyi vuracak, mermi
direniş becerileri ile korunabilir veya
dolu ve sızıntı yapabilir.
Yangın
Kılıçları: En tehlikeli saldırı, kalıcı
AOE'ler ile tank üzerinde 3 ateş kılıcını düşürecek.
Tank,
her an 16 metre uzakta durmalıdır, bu nedenle bu saldırı DPS'ye çarpmaz, DPS bu
AOE'ler
için her zaman dikkat etmelidir.
Buz/ ateş Küreler
uyarısında
bulunur ve bir dizi kırmızı ve mavi küreler yukarıdaki siyah
çevrelerde rasgele ortaya
çıkar
ve o taraftaki Asura'ya doğru ilerleyecektir. Herhangi bir yörüngede Asura'ya
dokunursa,
Asura'nın
"Oranı Emdir" bir yığını kazanacaktır; Ya Asura üzerinde 3 yığın
öfkelenecek ve
baskını silecek. Küreler yeri ve rengi tamamen rasgele.
Bu
küreler engellenebilir / saptırılabilir. Bir orbun engellenmesi / saptırılması, 2 Soğuk / Isı
yığını
verecektir. Bu yığınlar paylaşılabilir: kişi engelleme yalnız
ise 2 yığın alır; Etrafında bir başkası varsa,
her
birinin 1 yığını olur. Orbun engellenmesi ile yığınların kazanılması
arasında bir gecikme var,
bu yüzden bloklayabilir ve onlara yığınları paylaşacak
birine SS yollayabilirsiniz.
Bir
küre engelledikten sonra yan taraftaki Asura size bir mermi vuracaktır, bu
nedenle hasarı önlemek
3 istif halinde, Soğutma / Isı tutkalı Frost / Alev
tutkunu haline gelecektir.
Buz/
ateş buff size iki saniyede bir 6.600 hasar verir, eğer bir Frost / Flame
tutkalı haline gelirse size
zarar vermez.
Buz/ ateş buff sırasında, karşı renk orbunu
engelleyerek diğer renge geçebilirsiniz.
Buz/
ateş tutkunu sırasında, karşı renk orbunu engellerseniz, ölürsünüz. Aynı renk orbunu bloke
ederseniz, küre sadece silinir.
1.5
dakika sonra bir mesaj "Alevli ve Dondurulmuş
Asuralar Alev ve Donuk Küreler emer"
uyarısında
bulunur ve İkiz Asuralar tüm Buz / Isı yığınlarını emer, ancak Frost /
Alev istiflerini
emmeyecektir. Aynı
renk yığınları patronu iyileştirir, ters renk yığınları , deste sayısına bakılmaksızın,
kabaca% 5 Max HP için patrona zarar
verir . Eğer cesaretiniz yoksa ölürsünüz.
Amaç,
Frost / Flame meraklıları, aynı renk yığını olmayan kişileri mümkün olduğunca
az sayıda
kişiye
sahip olmak ve mümkün olduğunca kendi kendine hasar vermesi için zıt renkli
yığınları olan
birçok
insana sahip olmaktır. Bunu yapmak için, her tarafın 1 Tank, 1 Keeper ve 2
Healer (iyileştirme
becerileri olan bir sınıf değil, bir mekanik tarafından
iyileşir) olacaktır.
Tank:
Tank , herkesin kök salması için
önce aynı renkteki 3 katlı yığın tutucuyu almalıdır ;
bu da bekçileri ile işbirliği gerektirir.
Koruyucular: Tank toplarken depo tüm topları idare edemez, bu
nedenle her iki taraftaki bir kişi
aynı
renkteki küre engellemeye odaklanır. Destroyer bunun için çok iyi bir
seçimdir, çünkü spam bir
bloğu
ve yüksek yeniden oluşturulmasını sağlar ve orbları engellemekten alacakları
zararla
yardımcı
olmak için savunmacı Emberstomp'ı kullanabilir. Savunma ağacındaki HM
puanlar bu rol
için önerilir, çünkü patron üzerindeki dps
çalışma süresi düşük olacaktır.
Buffçular: Buffçular ters
renkli tarlada 3 yığın almalı ve kılıç yudumlarken tank şifa için gerekli
olduğu için don / alev tutkun haline getirmek gerekir.
DPS: Rolü olmayan insanlar, karşı renkli orbları
engellemeye ve 1-2 yığın almaya çalışacaklardır.
Patronların zarar görmesi için 3 yığına
ulaşmaktan kaçının.
Bu kılavuzun alt kısmında, sipariş ve rol
ödevleri içeren örnek bir sayfa bulunmaktadır.
Asura Çiçekleri:
Meraklıları
emindikten sonra bir mesaj "Canlılığın Çatlamaları
Alevli ve Dondurulmuş
Asuraların
etrafında büyümektedir" uyarısında
bulunur ve Asuralar çevrelerinde 4 çiçek
açar
ve tankta engellenmiş mermileri vurmaya başlarlar. Bu çiçekler aynı
renkteki
Soğuk
/ Ateş tutkunu (Tank / Keeper) onlarla basarak çıkartılabilir ve toplamda
4 orb için bir orb bırakırlar.
Bu esnada tanklar Soul Fighter'ın
iyileşmesi için merkeze doğru hareket etmeye başlamalıdır.
Çiçekler
aynı zamanda patronu iyileştirir, bu nedenle derin yarayı uygulayın ve
çiçekleri
çabucak kaldırın.
Chill
/ Heat tutkunları emildikten 30 saniye sonra bir mesaj "Ateş ve Dondurulmuş
Asuralar
yakındaki Vitality Blooms'u emiyor" ve
Asuralar çiçekleri absorbe etmeye
çalışacaklar (bu noktada kalan her çiçek patronu öfkelendirir) diye uyarıyor .
Zavallı
müttefikler MERKEZİ KAPALI YERİNE KAPATIN VE BURADAN
HP BURCU KULLANMALIDIR.
5-Vuruş ve Güçlü Zarflar
Birkaç
saniye sonra bir mesaj "Alevli ve Dondurulmuş
Asuralar enerji topluyor ve
Güçlü
Saldırıya hazırlan" uyarısı
yapıyor ve kendi tarafında saha çapında bir
AoE yapacaklarını bildiriyor.
Tutkallayan (Chill / Isı gittiği gibi) veya aynı renkte olan Donma / Alevle (DPS ve Tanklar ve
geçildiyse Onların Koruyucuları) herhangi biri
hareketsiz kalır.
ancak eğer bir orb tutuyorsanız, hasara karşı
bağışıklık kazandıran bir tutkuyla karşılaşacaksınız.
Küreyi tutmak üç kabiliyetine erişmenizi sağlar.
LMB: Anında şifa
1: Masif iyileşme (3 saniyelik atış süresi)
2:
Orta nehri geçmenizi sağlayan koruma buff'ı kazanın, ancak orb kaybolur.
Çiçekleri
çabucak kenarlarından kaldırdıktan sonra, bekçiler bir küre kapıp
koruma
merhemi kullanıp diğer tarafa geçebilir ve burada bir şifacı olarak
çalışacakları bir orb tutabilirler.
İyileşme
kabiliyeti 2 × 8 aralığına sahiptir (görsel tamamen doğru değildir), bu
nedenle
iyileşme yaparken tanka yakın olmanız gerekir.
Asuralar,
orb tutucular hariç herkesi hareketsiz hale getirdikten sonra tankı hayali
olarak
kavrayacak ve her vuruşta 5 kat daha büyük hasar
verecek şekilde kesecekler.
İlk
fantom tutuş esnasında, tanklar 6.5 kilden sabit kene
alıyor olacak ve son vuruşta
176k
hasar olacak ve yine de 6.5 k kene alıyor . Bu normal dişli ile sağlanamaz,
bu
yüzden minimumda 190k maksimum hp'nin üzerinde olmasını
sağlamalısınız
(Soul
Fighter HP tutkalı ile). Bu aynı zamanda iyileşmelerin mükemmel
derecede
zamanlandığı varsayıldı. Güvenlik nedeniyle 210k + HP'ye ulaşmayı
deneyin.
Hasar
bir şey azalır, önemli olan tek şey azami HP'dir. Sahip oldukları ne kadar çok varsa,
şifacı zamanlamaları o kadar kolaydır, ancak hasar
kaybedersiniz.
İkinci
fantom kavrama her vuruşta% 50 daha fazla hasar verecek, ancak ilk tutuştan
sonra
verilen HP tutkunu hayatta kalmak için yeterli
olacaktır.
Eğer tank aynı renkteki Frost / Alev
tutkunu içermiyorsa, ilk eğik çizgi tarafından öldürülecektir.
Orbları olan insanlar, tankı canlı tutmak için düzgün
bir şekilde iyileştirilmelidir.
Şifacılar
1-3 (Keepers da dahil olmak üzere) bir sipariş verir ve belli zamanlarda
büyük iyileşmeleri kullanmaları gerekir.
1. İyileştirme: # 1 Başlamaya başlayın Patron dönünce Massive
Heal, 2. Hit önce iner.
2.
İyileştir : Depo İlk Hit'ı kazandıktan hemen
sonra # 1 Massive Heal'i atmaya başlar.
Massive Heal 3. Hit önce inecek.
3.
İyileştirme : LMB, ilk atıştan sonra depoyu
iyileştirir ve depo İkinci
Hit'i almasının hemen ardından # 1 Massive Heal
atar. Massive Heal 4. Hit önce inecek.
Her
Massive Heal'den sonra şifacılar ,
Depoyu canlı tutmak için
Massive
Heal zamanlamasından ödün vermeksizin anında iyileştirmeyi kullanmalıdır
çünkü depo, 5. Hit'in ardından bile zamanla sürekli
hasar alır.
Her
iki tank da hayatta kalırsa bir mesaj "Alevli ve Dondurulmuş
Asuralar sıçrama" uyarır
ve
Asuralar yerden geçiş yapacak ve oda boyunca odadan aynı renkte
Frost
/ Alev tutkunu olan insanları tutacak (bu sadece Tank / Keepers
olmalıdır).
Ya tanklar ölürse, tankını kaybeden Asura
baskını siliyor olacak.
Daha
çok şifacı bulursanız, bu daha kolaydır, ancak daha az iyileştirici,
mekaniği kullanarak patrona daha fazla zarar
verileceği anlamına gelir.
Eğik çizgilerden kurtulmak, her bir depoya bir sonraki yığınının artan hasarla baş
etmesi
nedeniyle gereken bir yığın Max HP tutkunu verecektir. Dolayısıyla bir
tank
hiç ölürse, muhtemelen bir silme işlemi ile
sonuçlanacaktır.
Üçüncü
aşamada eğik çizgiler dayanamaz, bu nedenle Asuralar eğik çizgi
başlamadan
önce ölmelidir.
Orb Blokaj Sırası:
Parlatıcılar
90 saniye sürer ve her rengin 7 topu her bir aşamayı teşvik eder,
bu
nedenle herkesin parlaklık kazanmasını sağlamak için düzen önemlidir ve
şifacılar son aşamaya gelene kadar saklanırlar.
Birisi
kendi küresini engellediğinde, engellediği küre sayısını
sohbette yazmalıdır .
Bu organizasyona önemli ölçüde yardımcı
olacaktır.
Tablolar sadece karşı renkte küreler
içindir, bu nedenle DPS ve şifacılar için.
Aynı
renk topları tank ve bekçileri tarafından engellenir. Bekçileri üstten ve
alttan
ayırmanız önerilir ve melee tankı aynı renkteki
topları konumlarına göre bloke eder.
Aralıklı
tank, topları engellemedeki bekçilerin muhtemelen daha fazla yardıma ihtiyacı
olacak,
çünkü bunlar sürekli olarak hareket edecek ve spam
engellemez olmayabilir.
Birisi ölür ve dirilerse, emici ile
ölmeyecekleri için orb 5+ üzerinde şifacılarla paylaşmalıdırlar.
Örnek Sipariş
ORB NUMARASI
|
ENGELLEYICININ
ROLÜ
|
1
|
Şifacı 1 + şifacı 2
|
2
|
Şifacı 1
|
3
|
Şifacı 2
|
4
|
Şifacı 1 + şifacı 2
|
5
|
DPS 1 + DPS 2
|
6
|
Şifacı 1
|
7
|
Şifacı 2
|
8 veya
daha yüksek bir topdaysanız ve konumlarının göreceli olarak
yumurtlamayan
toplar nedeniyle tank 3 stack bulunmuyorsa,
tank 3 stack yükünden kurtulması için en
kısa sürede yeni tank belirlemeye ve öncelik vermeliyiz.
Bacalar
90 saniye sonra düşer, bu yüzden tank son 4 topdan birinde tutkunu
yenilediğinden emin olmalıdır.
Orb engelleme için pek çok olası yöntem var, bu sadece
bir örnek.
0 yorum:
Yorum Gönder